צעירה מתוסכלת בת 20 חתכה את איבר המין של אהובה בעזרת מגל, לאחר שזה אמר לה כי הוא עתיד להתחתן עם אחרת. האירוע התרחש לאחר שבן הזוג של האישה בן 23, סיפר לה כי הוריו שידכו לו אחרת והם עתידים להתחתן. לשמע חדשות אלו, הצעיר לא נשארה חייבת והחליטה לנקום, ולדאוג שהבחור לא יקיים יחסי מין עם כלתו העתידית

הצעירה רקמה תכנית זדונית, ופיתתה את חברה דאז אל ביתה שבמדינת ניו גנדרשן סינג שבהודו, בהבטחה ליחסי מין לא שגרתיים. כאשר הגיע לביתה היא שמה כיסוי לעיניו, ואז חתכה את איבר מינו בעזרת מגל חלוד, ולאחר מכן רצה עם האיבר במורד הרחוב.

הבחור הצעיר ניסה לחפות על חברתו, וטען שהוא חתך לעצמו את איבר מינו. הוריו המבועתים מצאו אותו מתפתל מכאבים, לאחר שהצליח לשוב אל ביתו, ומיד לקחו אותו לבית חולים. הוא סיפר לרופאים שהוא חתך את איבר מינו בעצמו, אך במשטרה לא האמינו לדבריו, ופתחו בחקירה. חברתו נעצרה, ובמשטרה אישרו כי היא תעמוד בפני אישום ניסיון רצח.

המגל ששימש את האישה נלקח מביתה, יחד עם איבר המין הכרות והמדמם שלו. על פי הדיווחים, לא נראה שהרופאים יוכלו לחבר מחדש את איבר המין. "מקרה של ניסיון רצח נרשם כנגד אישה בת 20 שהיא גם שכנה של הקורבן", אמר אניל אפדהיה ממשטרת הוקטוולי שבהודו. עוד אמר אפדהיה שבני הזוג אהבו אחד את השנייה אך הנישואין של הבחור נקבעו מראש עם אחרת, שנמצאת באותו מעמד חברתי של הצעיר. "בעקבות זאת, הבחורה ביצעה את המעשה, כך עולה מהחקירה הראשונית שלנו", הוסיף.

בני הזוג היו יחד כארבע שנים, אך לפני המעשה התברר לבחורה כי הוריו שידכו לו אחרת, בת הקסטה/מעמד שלו ומאותו הכפר. הצעיר, שחזר לביתו עשרה ימים קודם לכן, לאחר שעבד במומבאי, מחלים כעת בבית החולים סנג'אי גנדי שבראווה, הודו

אומנם מדובר במקרה מחריד, אך זו לא פעם ראשונה שדבר כזה קורה בהודו. בפברואר אשתקד, אישה מהודו כרתה את איבר מינו של גיסה ולקחה את האיבר לתחנת משטרה כראיה, לאחר שטענה שהוא ניסה לאנוס אותה פעמים מספר. האישה בת ה-32 עברה לגור עם אחותה ובן זוגה, לאחר שבעלה נאלץ לנסוע למטרות עבודה. כאשר גיסה כפה עצמו עליה, היא לקחה מגל שהיה בקרבת מקום וכרתה את איבר מינו, בטענה שזו הדרך היחידה למנוע ממנוע לתקוף אותה. האישה הואשמה בניסיון רצח לאחר המעשה, אך בהמשך הגיס נמצא מת, לאחר שלכאורה התאבד בתליה.