זוגות נשואים רבים חווים משברים כתוצאה מבגידה של הבעל או הרעייה, אבל יש גם מקרים יוצאי דופן. למשל, אישה שבגדה בבעלה עם אחיו. עו"ד זהר רון, מומחית לענייני משפחה, סיפרה לגבי גזית ב-103FM על מקרה הגירושין הקשה בו היא מטפלת: "מדובר בבני זוג, הורים לילד קטן, שהיחסים ביניהם היו טובים מאוד, גם עם המשפחה המורחבת.



באחד הימים הבעל חזר הביתה מוקדם מהמתוכנן ונדהם לגלות את אשתו עם אחיו בסיטואציה שלא משאירה מקום לדמיון. הבעל מיד עזב בתדהמה את הבית, הגיע אלי למשרד ואמר שהוא רוצה להתגרש מיד. האישה עברה לבית האח, הרומן ההזוי הזה התממש והם עכשיו זוג לכל דבר. הדוד של הילד הפך להיות מעין אבא חורג שלו".



"הבעל ואשתו התגרשו לפני שבוע וכדי שהילד לא ייפגע והסכסוך לא יחריף, הם לא סיפרו בבית הדין הרבני שהעילה לגירושין היא בגידת האישה עם האח", סיפרה עו"ד רון. "הם ביצעו גירושין בהסכמה, כששני הצדדים הודיעו שהם לא מעוניינים להמשיך ולהישאר נשואים. זה הליך מהיר שבו ברבנות לא מערימים קשיים. אם הם היו מגלים שהגירושין הם כתוצאה מבגידה, היו עלולים להיווצר קשיים לילד, כי אז היה עלול לעלות הספק שהילד הוא לא של הבעל, אולי הוא של האח, אולי ממזר. לכן לטובת כל הצדדים הם שמרו על הסוד. כיום הם בנתק מוחלט".



"רחמיי על הלקוח שלי, שנבגד הן על ידי אשתו והן על ידי המשפחה שלו, שאמורה להיות לצידו בשעת משבר, וכאן המשפחה היא חלק מהבגידה", ציינה עו"ד רון. "צריך לחשוב איך לשמור על הקן המשפחתי, גם המצומצם וגם המורחב. שכל אחד יידע מה שלו ומה לא שלו, ויכיר בעובדות האלה. רוב האנשים ההגיוניים יודעים שמה ששלהם - שלהם, ומה שלא - לא. שכל אחד יידע מה שייך לו וישמור עליו. למה לסבך את החיים. לא כל מה שאנחנו רוצים אנחנו מקבלים. יש מחסומים שצריך להשאיר אותם. יש דברים שלא יעשו. ואם לא, אז להיפרד יפה בלי סצנות ומהומות. מי שחושב שהקשר הוא ללא אהבה שימשיך הלאה, כי חיים פעם אחת".