בית משפט השלום בכפר סבא הרשיע הבוקר (שני) את שגיא נוראני, בן 42, רכז מודיעין לשעבר בתחנת ראש העין במשטרת ישראל בגין הפרת אמונים והטרדה מינית. על פי הכרעת הדין, העבירות בוצעו בשנת 2014 בעת שהנאשם שירת כרכז מודיעין בתחנת ראש העין. נוראני התקשר למתלוננת בשעות הערב, הציג עצמו כרכז מודיעין וביקש להיפגש עימה בצומת נחשונים.

עם הגיעה למקום הורה לה לנסוע אחריו לחניון סמוך, שם ירד מרכבו, נכנס לרכבה של המתלוננת והציג את עצמו. נוראני אמר כי "זאת לא חקירה וגם לא תהיה חקירה" אך הוא מבקש להביא לידיעתה כי הגיעו לאוזניו שמועות בדבר עבירה שביצעה לכאורה. בהמשך החל הנאשם לשאול את המתלוננת שאלות אינטימיות בעלות גוון מיני תוך שהוא מתעלם מסירובה לשתף עמו פעולה.
בהכרעת הדין הרשיע כב' השופט מיכאל קרשן את נוראני בעבירות הפרת אמונים והטרדה מינית וקבע כי "הנאשם שימש רכז מודיעין בתחנת משטרה. במסגרת סמכותו הוא נחשף למידע אינטימי הקשור במתלוננת. בהפעילו את הסמכות שהייתה בידו זימן את המתלוננת לפגישה. בניגוד ברור לנוהל קיים את הפגישה עם המתלוננת לבד. שלא לצורך קיים את הפגישה ברכבה של המתלוננת, במקום חשוך. בפגישה עלו תכנים מיניים ברורים. הנאשם הציע למתלוננת הצעות מיניות חוזרות, הגם שלא היו לרוחה והנאשם היה ער לכך".

עוד קבע השופט כי "הנאשם לא דיווח למפקדיו על קיום הפגישה, לא תיעד באופן כלשהו את דבר קיומה, וזאת בניגוד ברור לנוהל. בהמשך מחק את מספר הטלפון ממכשירו הנייד ואת שיחות הווטסאפ בינו לבינה".
בשבוע שעבר הגישה המחלקה לחקירות שוטרים, באמצעות עו"ד איילת רזין בית אור, כתב אישום נוסף נגד שגיא נוראני בגין הטרדה מינית של מתנדבת בתחנה בה שירת במהלך שנת 2016.