ראש הממשלה מסתבך בפרשה נוספת? הערב (שני) נחשפו בערוץ 10 החומרים הסודיים שהעביר מבקר המדינה ליועמ"ש. המבקר מצא שלכ-45 אחוזים מהנסיעות של נתניהו כשר אוצר היה מימון כפול, כלומר  מומנו על ידי גורם זר. נמצא מימון עודף, כלומר היו עודפים של כסף בנסיעה שמומנה מכל מיני גורמים, וזה הועבר לטיפול אחר. המימון הכפול נגע גם למאבטחי שר האוצר, כלומר, השב"כ מימן וגם הגורמים הזרים התבקשו לממן את המאבטחים.



מבקר המדינה יוסף שפירא ביקש לפתוח בחקירה פלילית, אך היועמ"ש אביחי מנדלבליט אמר שהוא סגר את התיק, ככל הנראה בגלל התיישנות. העובדה שהתיק נסגר על ידי מנדלבליט לא צריך להתפרש כאמירה שהדברים היו תקינים. רחוק מכך, נמצאו הרבה בעיות. היועץ ויינשטיין לא פתח בחקירה בנושא כשהנתונים עלו לראשונה במרץ 2011. 



כידוע, כעת מתנהלות שתי חקירות נגד נתניהו. האחת, פרשה 1000, עוסקת במתנות שקיבל מהמפיק ההוליוודי ארנון מילצ'ן, ביניהן שמפניה ורודה וסיגרים. השנייה, פרשה 2000, עוסקת בשיחות שניהל עם מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס, הנוגעות לסיקור שלו בעיתון. לפי תמלילי השיחות שנחשפו מוזס הציע לו סיקור  אוהד יותר בתמורה להגבלת התפוצה של עיתון "ישראל היום".