52 חרדים נעצרו במהלך שעות הערב במספר מוקדים בארץ לאחר שיצאו להפגין במחאה על מעצרו של עריק חרדי על ידי המשטרה הצבאית ובמהלך מחאתם הפריעו לסדר הציבורי ואף תקפו שוטרים. בצומת ניצן שבכביש 4 נעצרו שני חרדים אחד מהם קטין שתקף קצין משטרה וגרם לפגיעה בפניו. בירושלים ובסביבתה יצאו לרחוב מאות מפגינים חרדים וגרמו לשיבושי תנועה כבדים עד להגעתם של השוטרים שהחזירו את הסדר על כנו.



במהלך ההפגנה החלו המפגינים לגלות אלימות תוך שהם זורקים חפצים שונים ולעיתים אף אבנים לעבר השוטרים. כמו כן, במהלך המהומות נפצע שוטר באורח קל ופונה לקבלת טיפול  כאשר כתוצאה מהאלימות שהופעלה כלפיו הוא פרק את כתפו.
הפגנות חרדים

בצומת בר אילן הפרו המפגינים את הסדר הציבורי וחסמו את הכביש כמו גם בשבטי ישראל שם פוזרו במיידי על ידי השוטרים. בבית שמש ניסו כמה עשרות חרדים לשבש תנועה ולחסום כביש אולם כוחות המשטרה פיזרו את המפגינים כשחמישה מהם נעצרו לחקירה. בסך הכל עצרו השוטרים בירושלים וסביבותיה 15 מהמפגינים שחרגו מנורמות המחאה והיוו סכנה ואיום ממשי על כוחות המשטרה ועל התנועה באותם צירים מרכזיים.
 

ההפגנות בירושלים קיבלו תמיכה גם בהפגנות מחאה שהתקיימו בכביש 4 כאמור שם יצאו עשרות חרדים במטרה לחסום את התנועה. כוחות משטרה שהגיעו למקום נתקלו בהתנגדות מצד המפגינים אולם בסופו של דבר הניסו את המפגינים לצידי הדרך אולם עומסי התנועה ניכרו למשך זמן רב. משטרה פעלו לפיזור המפגינים וסמוך לשעה 21.40 עלה אחרון המפגינים לאוטובוס חזרה לעיר מגוריהם באשדוד.
 
הפגנות החרדים הגיעו גם לצומת אלעד בכביש 444 שם הצליחו השוטרים לשחרר את פקקי התנועה תוך ביצוע מעצרם של תשעה מפגינים. גם בצומת שעריה שבפתח תקווה יצאו המפגינים במטרה לחסום את הכביש והמשטרה ביצעה מעצרם של 11 מפגינים שניסו להתעמת עם שוטרים. בבני ברק עצרה המשטרה 15 מהמפגינים שהפרו את הסדר הציבורי וגרמו לשיבושי תנועה כבדים
במשטרה מיהרו להדגיש כי יאפשרו קיומן של הפגנות כל עוד הן עומדות בתנאי החוק. "משטרת ישראל תפעל בנחישות כנגד כל מקרה בו יופר הסדר הציבורי ומקרה בו תקום סכנה למשתמשי הדרך. מחאה היא זכות דמוקרטית ומשטרת ישראל תאפשר קיומה של זאת, אך הפרת הסדר ופגיעה בשלום הציבור הנה עבירה פלילית. משטרת ישראל תנקוט אפס סלחנות כלפי מפגינים שיפרו את הסדר וירימו ידם על אנשי החוק, כמו כן תפעל למיצוי הדין עימם".