אישה וגבר כבני 40 נהרגו הערב (שבת) בתאונת דרכים בכביש החוף. באירוע, תאונה עצמית של רכב מסחרי, נפצעו גם ארבעה ילדים ובני נוער באורח בינוני - שני נערים כבני 15, אחד כבן 13 וילדה בת 4. התאונה ארעה בכביש 2 לכיוון דרום, באזור קיבוץ החותרים. הנפגעים מגיעים מג'סר א-זרקא. המבוגרים שהיו ברכב הם הוריה של בת השלוש, כששלושת הנערים הם בני דודים. 



מוחמד טבאש, פראמדיק מד"א שהגיע לזירת התאונה, סיפר: "כבר בקבלת הקריאה הבנו כי מדוברת בתאונת דרכים קשה וכוחות רבים הוזעקו. כשהגעתי למקום הבחנתי בנפגעת ללא רוח חיים כשהיא לכודה ברכב ובעוד נפגעים נוספים. ביחד עם הכיבוי חילצנו את הנפגעים, העברנו אותם לניידות מד"א שבמקום והענקנו להם טיפול רפואי מתקדם כשכולם במצב פציעה בינוני". ההרוג השני התגלה מאוחר יותר בסמוך לרכב. 



רס"ר דוד אזולאי, כבאי ומפקד צוות ותיק שסייע בחילוץ הפצועים והיה זה שהבחין בגופת הגבר, סיפר: "הגענו למקום כל הצוות. ראיתי שיש לכודים בתוך הרכב ההפוך. בתוך הרכב מצאנו לכוד בתא האחורי של הרכב, והרוגה בחלק הקדמי של הרכב. התחלנו להוציא כלים לחלץ את הלכודים. הבנתי אחר כך שצריך להיות באזור פצוע שנוסף שעף מן הרכב וחיפשתי אותו בתוואי הדרך. מצאתי לצערי גופה שנייה על הרצפה".



צילום: דובר כבאות והצלה מחוז חוף