"אבקש מכל העם היקר הזה שידליק נר ויבקש את שחרורו של אלאור שלנו", כך כתבה היום (שני) אתי אזריה, אחותו של אלאור, החייל היורה שמשפטו מטלטל מדינה שלמה, יממה לפני מתן גזר הדין של אחיה. בטור מיוחד ל"מעריב אונליין" מספרת אתי על ההתרגשות של המשפחה לפני היום הגדול ועל התקווה שאחיה ישוב במהרה לביתו: 



"קשה לי להאמין שאנחנו בישורת האחרונה. 11 חודשים שמסתכמים ביום אחד שיכריע את גורלו של אחי הקטן, לוחם מצטיין בצה"ל. הבטן מתהפכת והאוויר נעשה כבד לנשימה. אינספור מחשבות חששות ותהיות עוטפות אותנו הערב. 

אמא ואבא בסלון יושבים מחובקים אוחזים ידיים ורק מתפללים שמחר יראו ישועה, ואלאורי יחזור איתנו הביתה. אני ואחיי מנסים ככל האפשר להראות חוזק לתת כוח, מחזיקים אצבעות ומאחלים שמחר סוף סוף הסגה הזו תסתיים בצורה המושלמת ביותר ואחינו יחזור למקומו הטבעי, שאלאור יחזור להיות חופשי כפרפר. 

אלאורי אני רוצה לספר לך שביומיים האחרונים ווילי, הכלב שלך, יושב על התיק צבא שלך עם הפנים לדלת ומחכה לך שתיכנס שסוף סוף יקפוץ עלייך וילקק אותך בלי סוף. גם ווילי הערב די שקט, כמה שאתה מכיר אותו כהיפראקטיבי הערב הוא רגוע מתמיד. מידי פעם מלקק לנו את הרגל שנתעודד מעט. נסיך שלי אנחנו כל כך רוצים אותך בבית כבר, מתים לחבק אותך חזק ולא לעזוב!. 
עם ישראל היקר הערב אני ומשפחתי מדליקים נר לישועה מחר בעזרת השם. כולנו תקווה שאולי נותרה מידה ולו הקטנה ביותר של צדק במערכת המשפט שתוכל להחזיר את אחי אלינו הביתה. אבקש מכל העם היקר הזה שלא עוזב אותנו לשנייה שידליק נר ויבקש את שחרורו של אלאור שלנו, הגיבור שלנו עוד מחר. בעזרת השם נעשה ונצליח".