אסון בעפולה: אישה כבת 70 נספתה בשריפה בדירה בבניין מגורים בן שבע קומות ברחוב בן צבי בעיר. השריפה פרצה בקומה הראשונה ושם גם שהתה האישה שקיפחה את חייה. לוחמי האש פרצו לדירה, סרקו אותה ומצאו את האישה מוטלת על הרצפה. הם הוציאו לטיפםול צוותי מד"א, שנאלצו לקבוע את מותה. טרם ידוע מה גרם לדליקה



השריפה בעפולה

סגן מנהל מרחב גלבוע במד"א ויסאם זועבי סיפר: "כשהגענו למקום הדירה עלתה באש והיה עשן רב וסמיך. לאחר שכוחות הכיבוי כיבו את השריפה והדבר התאפשר נכנסו לדירה. במהלך הסריקות אותרה אישה כבת 70 מחוסרת הכרה, היא הייתה ללא רוח חיים וללא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".



ראש משמרת כיבוי אש, רשף רוני פרץ, סיפר כי כאשר הגיעו לדירה הבחינו בעשן שיוצא מחלון המטבח: "פרצנו את הדלת, עשינו סריקה בתוך הדירה וראינו אישה מוטלת על הרצפה. הוצאנו אותה החוצה לטיפול של כוחות מד"א. המשכנו בפעולות כיבוי וסריקה, ולאחר מכן קיבלנו את ההודעה ממד"א שהיא לא בין החיים". 



בשבוע שעבר נספה גבר בן 60 ואישה נוספת נפגעה באורח קל משאיפת עשן, בעקבות שריפה שפרצה בדירה בבאר שבע. חובשים ופרמדיקים, שנכנסו לדירה בליווי לוחמי אש, איתרו את הגבר ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו, והעניקו לאישה טיפול במקום. שבוע לפני כן פרצו שתי שריפות, בהן נהרגו שני קשישים ברחבי הארץ. בבית ברחוב מנוחה ונחלה בהוד השרון. כוחות ההצלה הגיעו למקום ומצאו בו קשיש כבן 80 במצב אנוש כשהוא סובל משאיפת עשן. לאחר פעולות החייאה הם נאלצו לקבוע את מותו. נסיבות הדליקה עדיין אינן ברורות.