סערת רחוב יאסר ערפאת: ראש מועצת ג'ת, מוחמד וותד, הסיר את שלט הרחוב שנקרה על שם יאסר ערפאת. זאת לאחר שמוקדם יותר היום, דרש ממנו שר הפנים אריה דרעי לשנות את השם באופן מיידי תוך לא יותר מ-48 שעות. בהודעה נכתב כך: "כעולה מהנתונים בידינו הבקשה (לשם הרחוב) לא אושרה ע"י משרד הפנים וכנגזרת מכך אף לא נרשם רחוב בשם האמור בנתוני משרד האוכלוסין, לפיכך ובשים לב למשמעות הדברים, אבקשכם לפעול באופן מידי ובתוך פרק זמן שלא יעלה על 48 שעות, להסרת השלטים המוצבים ברחוב והנושאים את שמו של 'יאסר ערפאת'". 



מוקדם יותר היום במהלך ישיבת ממשלה אמר ראש הממשלה כי "במדינת ישראל לא יקראו רחוב על שמם של רוצחי ישראלים ויהודים". לדבריו, "שוחחתי על כך ביום שישי עם שר הפנים אריה דרעי - אנחנו לא יכולים לאפשר שיהיו רחובות על שמם של יאסר ערפאת וחאג' אמין אל חוסיני ואחרים במדינת ישראל, ואנחנו נעשה את הסידורים, אם צריך גם את החקיקה הדרושה, כדי שהדבר הזה לא יקרה פה".



ראש מועצת ג'ת, מוחמד וותד, הגיב לדברים ואמר: "ההחלטה לקרוא לרחוב על שם יאסר ערפאת התקבלה ב-2006, כאשר יצחק ולד עמד בראש מועצת באקה-ג'ת. בתקופה זו הוקמה ועדת שמות לרחובות בג'ת, והשם אושר במועצת העיר וגם במשרד הפנים, למרות הודעת המשרד". ראש המועצה הוסיף, כי "מבחינתנו השם יאסר ערפאת הוא סמל היסטורי של העם הפלסטיני, שזכה בפרס נובל לשלום יחד עם שמעון פרס ויצחק רבין, נחתמו הסכמים עמו ומנהיגי המדינה פגשו אותו, לכן אין מניעה לקרוא לרחוב בתוך כפר ערבי על שמו".



מוקדם יותר אמר בראיון בגל"צ כי "צר לי שראש ממשלת ישראל עזב עכשיו את כל ענייניו כדי להתעסק ברחוב על שם יאסר ערפאת בישוב בג'ת, שהוא ישוב קטן. אני מבין את הלחץ הפוליטי ואת המצוקה שלו במחנה הימין", הסביר וותד. "אנחנו נקבל פניה, נבחן אותה נעמיד אותה בפני החוק ובהתאם לכך נפעל". לדבריו הוא, "מבין את הכעס והכאב, אך יאסר ערפאת הוא מנהיג מבחינתנו".