לרגל 'יום האישה הבינלאומי' קיימו ניסים משעל, ספי עובדיה ודרור רפאל ראיון ב-103FM עם אשת התקשורת ג'ודי שלום-ניר-מוזס, המתנגדת לציון היום: "אני חושבת ש'יום האישה הבינלאומי' רק מחליש את הנשים. זה אומר שאנחנו חלושות ועדינות, וכמו שעושים יום התרמה לכל מיני מטרות כמו חולי סרטן ואוטיסטים ואוכלוסיות חלשות, אז גם הנשים ה'חלשות' וה'שבריריות' חייבות שיהיה להן יום לעצמן. וזה לא יום, זה שבוע. ומה מראים בכל הפרסומים הללו? מראים אמהות חד-הוריות? מראים נשים מסכנות מהפריפריה? מראים כאלה בכלל? כל אמצעי התקשורת מראים נשים מצליחות, משכילות, ש'עשו את זה'. מבחינתי זה יום החארטה. זה לא שייך ל'יום האישה'. אני חושבת שמעצימים רק את הנשים החזקות, לא מעצימים את הנשים החלשות".

"כמו יום התרמה". מוזס שלום. צילום: רפי דלויה
"כמו יום התרמה". מוזס שלום. צילום: רפי דלויה

משעל שאל האם צריך לבטל את 'יום האישה הבינלאומי'. ג'ודי השיבה: "כל יום יש איזה 'יום האישה'. 'יום המשפחה' זה לא 'יום האישה'? שמעת פעם שקונים לגבר משהו ב'יום המשפחה'? זה היה 'יום האם', ומה ההבדל בין 'יום האם' ל'יום האישה'? אז ב'יום המשפחה' תמיד קונים לנשים. אנחנו לא כאלה מסכנות ולא כאלה נזקקות. רבות מאיתנו רוצות להישאר בבית וגדל ילדים . ואם אתם דואגים לנשים, אז תדאגו לנשים בפריפריה".

עובדיה שאל כיצד שלום-ניר-מוזס הייתה מציעה לטפל בשכר הנשים שנמוך משכר הגברים. "מה זה שייך ל'יום האישה'", ענתה. "אני חושבת שהגברים בימים האלה הם פשוט נרמסים וסותמים ושותקים. מה שנשים עושות כרגע זה 'אחד יותר מדי'. אני מדברת על הג'יהאד הפמיניסטי שאנחנו ערים לו, ועל הגברים שמדברים רק במחשכים, שהם פוחדים לנשום".

הרב לוינשטיין אידיוט" 

"אני חושבת שבאיזה שהוא מקום שופכים פה את התינוק עם המים. אני חושבת שהעובדה שגבר לא מעז להגיד לאישה, את נראית טוב, יש לך שמלה יפה, יש לך נעליים יפות. כן. כל בן אדם אוהב מחמאה. גם גברים וגם נשים. היום גברים לא מעזים להגיד דברים כאלה לנשים. אני חושבת שזה דבר נוראי", הוסיפה מוזס. 

"אני חושבת שאנחנו שונים, גברים ונשים", הוסיפה. "אני אוהבת שגבר משלם עלי, אני אוהבת שהוא פותח לי את הדלת של הרכב. ברור שהיום לא עושים את זה. רק שוויון, שוויון, שוויון, שוויון. אני לא חושבת שאני שווה פחות אם גבר פותח לי את הרכב, או, כמו שאני עשיתי, לוותר על קריירה ולגדל ילדים ומשפחה. אני לא שווה פחות".

"אני חושבת שהדבר הכי קריטי והכי משפיל ומפלה לנשים במדינת ישראל זו הרבנות", הדגישה ג'ודי. "אני לא שומעת את אף אחת מהנשים האלה שיוצאות נגד זה, שאישה במאה ה-21 במדינת ישראל תלויה בגבר לקבל את חרותה. אם הגבר לא מוכן לתת לה גט היא לא יכולה להיות גרושה, להתחתן וללדת ילדים. אני לא שומעת את הפמיניסטיות מדברות ככה". עובדיה שאל האם שלום-ניר-מוזס מתכוונת להיכנס בקרוב לפוליטיקה, והיא הכחישה: "אני לא אמרתי את זה".

על הרב לוינשטיין שלעג לנשים המשרתות בצה"ל בתפקידים קרביים אמרה שלום-ניר-מוזס: "אני לא רואה את זה כעניין של נשים וגברים. ממש לא. אני לא מבינה למה אני צריכה לממן מקום שהאידיוט הזה, הלוינשטיין הזה, עובד בו. זה בושה לדתיים שאיש כזה קורא לעצמו רב. רב זה אדם שאמור לאחד, להטיף לאהבה של האחר. מדינת ישראל, מגינת חלם חייבת להעיף את האיש הזה מכל מגע עם בני נוער".