חקירתו הרביעית של ראש הממשלה נתניהו ממשיכה להסעיר את המערכת הפוליטית ועולם התקשורת. העיתונאי והפרשן רביב דרוקר שוחח על הנושא עם ניסים משעל, ספי עובדיה ודרור רפאל ראיון ב-103FM: "עד כמה שאני יודע החקירה שנוהלה אתמול הייתה על פרשת נוני מוזס ולא על פרשת המתנות. אנחנו לא באמת יודעים מה היה בחקירה אתמול. אנחנו יודעים הערות ספורדיות מהצד של נתניהו על הסיפור עם מערות האף, אבל זה לא מהחקירה של אתמול. מאתמול יש את נושא החיסיון ושמרון, וגם לא בטוח שזה היה בדיוק אתמול. אם נתמקד, אני לא חושב שיש שם כתב אישום. אבל אם יהיה שם כתב אישום, זה רק אם יצליחו להוכיח שנעשו פעולות על ידי שני הג'נטלמנים האלה, בעקבות השיחות האלה. זה לא שהשיחות הן לא עברה בפני עצמה, אבל לא יגישו לדעתי כתב אישום".

מנגד אמר דרוקר: "היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט אמר בשיחה סגורה שבפרשת המתנות הוא מתרשם שיש כבר ראיות לכאורה להגשת כתב אישום, בסעיף של מרמה והפרת אמונים, וכרגע בודקים האם יהיה משהו נוסף שיביא להחמרת סעיף האישום לשוחד. בשנים האחרונות הפרקליטות התחילה, בשם הזהירות, לקחת את סעיף האישום היותר נמוך. מעין סעיף 'סל' כזה שאליו אפשר לכרוך כל מיני דברים, ולא לנסות להוכיח את הסעיף האמביציוזי של שוחד. גם עם אולמרט נהגו ככה".

משעל תהה מדוע, אם יש מספיק ראיות, לא מתקדמים לסגירת החקירה וממשיכים לנבור ולחפש גם את המיליארדר פאקר שיעיד. דרוקר ענה: "אל תזלזל אף פעם ביכולת של יועץ משפטי לממשלה, ויש פה אינטרס של המערכת למזמז את התיק הזה כמה שיותר. אני לא אומר את זה בלעג או ביקורת. אני מבין אותם. קשה להגיש כתב אישום נגד ראש ממשלה מכהן. זה דבר שאף יועץ משפטי לממשלה לא עשה. וזה בלתי ניתן לסגור את התיק הזה. יש כאלה שאומרים כל הזמן שזה תוך חודש מוגש. זה בעיני שטויות. זה ייקח הרבה זמן. אני לא יודע לומר בדיוק, אבל תיק מעונות ראש הממשלה, שהוא תיק שעבור אזרח פשוט היה מוגש תוך חודש, אז כבר במאי 2016 היו המלצות משטרה. אנחנו עשרה חודשים אחרי והוא שוכב על איזה מדף. זה תיק שיש בו, נגיד, עשר עדויות, אז על מה מדובר?".

משעל שיער שייתכן שהיועמ"ש רוצה להחזיק את כל התיקים אצלו כדי לראות את התמונה הכוללת. דרוקר הגיב: "זה מה שאמרתי, אל תזלזלו ביכולת של יועמ"ש לברוא תירוצים מהישבן, או מחלקים אחרים בגוף, כדי לעכב את רגע האמת. ומה שאתה אומר זה אחד הנימוקים הגדולים ביותר. בתיק המתנות התשתית הראייתית כבר די סגורה. ברור שפאקר יעזור וצריך לחקור אותו, אבל אתה לא מחכה לעד. הוא יכול להגיד מה יקרה בסוף פרשת נוני מוזס, כי יש חיבורים בעין הדברים, כיוון שפאקר התבקש לרכוש את 'ידיעות אחרונות'".

עובדיה אמר שאם יוגש כתב אישום, קשה לראות את נתניהו מנהל משפט כראש ממשלה. דרוקר חלק עליו: "אני חושב שנתניהו לא יתפטר. הוא יגיד, בואו תנהלו משפט בזק". "זה מה שהוא אומר, השאלה אם המערכת תאפשר את זה", אמר עובדיה. דרוקר השיב: "אבל מי זה המערכת? יש את מנדלבליט שהוא יצטרך לתת חוות דעת כשיהיו עתירות לבג"צ. יהיה לו הכי קל להגיד שהוא מגן על ראש הממשלה, כי החוק קובע במפורש שהוא לא צריך להתפטר".