אלימות כלפי מורים: שני צעירים בני 18, תלמידי תיכון משכונת בית צפאפא במזרח ירושלים, עוכבו לפני זמן קצר (רביעי) לחקירה בחשד שתקפו באלימות מורה בבית הספר בו הם לומדים. במשטרה התקבל דיווח על קטטה שפרצה בבית הספר ולמקום הוזעקו שוטרים שאיתרו את שני התלמידים כשאחד מהם חבול. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי זמן קצר קודם לכן תקף אחד מהם מורה בבית הספר, וזאת לאחר שחשד כי המורה יצר קשר עם משפחתה של אחת התלמידות וסיפר לה כי אותו תלמיד, התוקף, מנהל קשר רומנטי עם בתם.



התלמיד ניגש למורה, התעמת עמו ואל השניים הצטרף תלמיד נוסף שהצטרף לקטטה והחל לדחוף את המורה ולחבוט בו. איש צוות אחר בבית הספר ניגש לאזור הקטטה וניסה להפריד בין המעורבים, אולם הוא בעצמו נחבל לאחר שהותקף גם כן. בעקבות האירוע כאמור הובאו שני התלמידים לחקירה במשטרה. שני המורים נפצעו קל.



לפני כחודשיים הושבת לשעה בית הספר היסודי "במעלה" ביהוד בעקבות תקיפה חמורה של מנהלת ומורה בבית הספר. על המקרה החמור שבגללו החליטו על המהלך סיפרו בהסתדרות המורים ל"מעריב-אונליין": "גבר ואישה נכנסו שלשום לבית הספר למרות שאסור להיכנס. הם נכנסו לחדר המנהלת שם ישבה המורה, התקיפו את שתיהן ואיימו שיעשו להן שיימינג ברשתות החברתיות. הוגשו תלונות למשטרה ועכשיו כולם מפוחדים מהקלות הבלתי נסבלת של האלימות".



מוקדם יותר פורסם כי תלמידי כיתה ח' בבית הספר פתחו קבוצת ווטסאפ ששמה "לדקור את המנהלת", בה הועלו תכנים בגנות המנהלת ואיחולים למותה. גם במקרה זה הוגשה תלונה במשטרה ובסופה שמונת התלמידים המעורבים התנצלו על הדברים.