יומיים אחרי שבנה בן ה-12 מת, עשרות אנשים מחפשים אחר סיון לביא (45) מתל אביב שנעדרת משעות הבוקר. במשטרה מבקשים את עזרת הציבור בחיפושים אחריה, ומציינים כי קיים חשש לחייה. היא יצאה הבוקר מגבעתיים, כשהיא לבושה במכנסיים אפורים ובחולצה חומה, ונועלת נעליים אדומות. 

עשרות שוטרים ומתנדבים מחפשים אחריה. בתחנת המשטרה במרחב יפתח הוקם חפ"ק מיוחד בו מרכזים את חלוקת הכוחות לאזורי חיפוש שונים בחיפושים משתתפים גורמי עירייה, שוטרי סיור של התחנה ומיחידות שכנות,  מתנדבי משטרה, מתנדבי יחידת הג'יפים ופרשים.   

סיון לביא. צילום: דוברות המשטרה
בנה של לביא מת ביום חמישי, לאחר שהוא ואמו נמצאו חסרי הכרה בדירתם בת"א. יומיים לפני כן ארעה שריפה קטנה בדירתם. ההערכה הראשונית היא שהילד סבל מרעלים ששאף בשל העשן והפיח בדירה שהייתה נעולה ואטומה. באירוע השריפה עצמו, האמא והילד חילצו את עצמם והילד טופל בביה"ח כשמצבו הוגדר קל, לאחר ששאף עשן. לאחר מכן הוא שוחרר מבית החולים, והגיע עם אמו לנקות את הדירה. 

על פי הדיווחים, אחר הצהריים, כשהסבתא ניסתה כמה פעמים להתקשר ולא היה מענה, היא הודיעה על כך ולמקום הגיעו כוחות צוות כבאות ופרצו את הדלת. אז התגלה המראה הקשה של הילד והאם. הוא היה בן יחיד להוריו, וכשאביו הגיע למקום וגילה על דבר מות בנו היחיד, הוא פרץ בבכי. 
אחד השכנים סיפר כי "הבית היה אטום אחרי השריפה. הכול היה סגור, לא הבנו מה קרה. הם היו שכנים טובים, שקטים. לא הרגשנו אותם. מאוד כואב, אנחנו בשוק". רונן כהן, שכן של המשפחה, סיפר כי "הילד היה מלאך. אהב לרכב על סוסים והצטיין בלימודים. זו טרגדיה נוראית".