תייר ישראלי שהגיע במסגרת חופשה משפחתית לברצלונה, מת היום (ראשון) במהלך ניסיון שוד. על פי החשד, התייר ניסה להתנגד לגניבת מזוודות ממכוניתו והתמוטט במקום. עדיין לא ברור אם הישראלי מת מהנפילה, או בשל אירוע לבבי. שמו של הישראלי נאסר לפרסום על ידי משרד החוץ והרשויות בספרד חוקרות את נסיבות האירוע הקשה.



ממשרד החוץ נמסר, כי המקרה ידוע למשרד ולנציגות במדריד. "מרגע היוודע דבר האירוע מטפלים ומסייעים למשפחה, כמו גם בהעברת הגופה לישראל", ציינו בדוברות משרד החוץ.



בחודש שעבר נורה למוות ישראלי בסן חוזה, בירת קוסטה ריקה. לפי הידוע הוא נורה מרכב חולף ועל פי הערכת המשטרה המקומית מדובר באירוע על רקע פלילי. שלושה ימים קודם לכן, נורה ישראלי בעיר קליבלנד שבארצות הברית ונפצע באורח קשה. 



מי שגילתה את הישראלי, כשהוא ירוי באזור הבית, הייתה אישה בת 60, אשר הגיעה למקום על מנת לבחון את הדירה שהייתה אמורה להיות מושכרת. בתוך הבית נמצאו קליע משומש, אופניים ותיק עם מחשב ופרטים אישיים.



על פי עד ראייה, גבר חשוד נראה משוטט באזור בשעות שלפני הירי, אך לא התקבלה הוכחה שיש לו קשר למקרה. החקירה נפתחה, כשבינתיים הרופאים נאבקים על חייו.