מילאו את טדי: למעלה מ-20 אלף איש השתתפו היום (חמישי) במעמד ״הקבלת פני רבו״ של ארגון "אל המעיין" ועיריית ירושלים שנערך באצטדיון טדי בירושלים. ההמונים הגיעו במערך אוטובוסים גדול מכל רחבי הארץ והשתמשו גם במערך היסעים מיוחד בבירה. בשיא האירוע נשמעו ברכותיהם של מרנן חברי מועצת חכמי התורה הגר״ש בעדני, הגר״ר אלבז, הגר״ד יוסף. כמו כן, מי שכיבד את המעמד הוא הראשל״צ הגר״י יוסף.



על הבמה הענקית שהוקמה באצטדיון ישבו מאות רבנים, דיינים, רבני קהילות ויושבי על מדין. כל הרבנים העלו על נס את ארגון "אל המעיין", הפועל רבות למען שיבת עם ישראל לכור מחצבתו.



השר דרעי. זכה לתשואות. צילום: שוקי לרר
השר דרעי. זכה לתשואות. צילום: שוקי לרר



נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר״ש כהן שליט״א, שנשא דברים באירוע, התייחס לחובה של ההורים לדאוג לכך שבניהם ילכו אחריהם בחינוך התורני. כמו כן מרן הגר״ש ברך את העוסקים בארגון "אל המעיין" ואת השר אריה דרעי, שממנו ביקש להמשיך לפעול למען חינוך יהודי.



השר דרעי התקבל בתשואות על ידי האלפים כמי שמחולל את המהפכה הרוחנית ומביא להישגים רבים לציבור החרדי. בנאומו הצהיר דרעי על הקמת מוקד רישום חדש: "אני מכריז כאן על הקמת מוקד הרישום הגדול ביותר לרשת החינוך שלנו".



האלפים גודשים את טדי. צילום: שוקי לרר
האלפים גודשים את טדי. צילום: שוקי לרר



עוד הוסיף השר כי "מוקד הרישום ימשיך את המהפכה החינוכית שהתחיל בזמנו הגר"ע יוסף. כולנו הולכים להיות נציגים רשמיים של רשת החינוך בני יוסף, ולהביא אלפי ילדים ברחבי הארץ ללימוד במוסדות התורניים". בתגובה לדבריו פרצו עשרות האלפים בשירת "תהא השעה הזו שעת רחמים".



בחלק המוזיקלי של האירוע לקחו חלק האמנים שולי רנד, משה לוק, מוטי שטיינמץ, ישי ריבו, שלמה כהן ותזמורת המנגנים בניצוחו של מוישי רוט.