חצה את הגבול: פרופסור אמיר חצרוני פרסם היום (רביעי) בחשבון הפייסבוק שלו סטטוס ובו כתב כי לכבוד יום הזיכרון קפץ להר הרצל לצלם סרטונים משעשעים על חללי צה"ל. "בשנים קודמות צחקתי בעיקר על אהבלים שהתנדבו לצנחנים במקום ללכת לקב"ן להוריד פרופיל ל-21 וגמרו בתוך ארון, כמו המתאבד המפורסם רועי קליין ז"ל שבמותו ציווה לאשתו את הרב לוינשטיין. השנה אתייחס גם לג'ובניקים, שהאמינו שאם הם ישרתו באפסנאות ולא בקרבי הם יישארו בחיים - אבל טעו", כתב.

חצרוני הוסיף: "הצעתי את הסרטונים לתאגיד, מתוך מחשבה הגיונית אך נאיבית שהשידור הציבורי הוא המקום הראוי ליצירת מופת על היתרונות והחסרונות שבהשתמטות, אבל הם לא הסכימו לדבר איתי. קצת חבל, אבל לא נורא כי תוכלו לראות את הסרטונים כאן בימים הקרובים - בלי דמי מנוי ובלי פרסומות. יצא מצחיק אש, אז יש למה לחכות. בתמונה: אני מחייך במהלך הצילומים ליד קברים של חללי מלחמת ששת הימים. רק בזכותם נוער הגבעות יושב על הגבעות ולא במוסד לעבריינים צעירים".



הפוסט עורר תגובות רבות בקרב הגולשים. בין היתר: "שאלוהים יקח אותך, כן יהי רצון ונומר אמן בהז"ש יזבל מכוער רצח הלוואי שיקברו אותך חי אמן אמן". ו"פשוט חולה נפש! לא מבינה איך המשטרה לא עושה עם זה כלום".

בפברואר האחרון נפוצו שמועות על הצטרפותו של חצרוני למפלגת העבודה, לאחר שאחד מחברי מפלגת העבודה בחיפה צייץ בטוויטר תמונה שבה נראה חצרוני מחזיק בידו האחת טופס התפקדות של מפלגת העבודה ובידו השנייה תמונת כרזה של ח"כ עמיר פרץ והכיתוב "עמיר פרץ – קולות חדשים בעבודה".

ח"כ פרץ לא התלהב בלשון המעטה מהתייצבותו לכאורה של חצרוני לצידו בקמפיין על ראשות המפלגה והוא מיהר לצייץ הודעת הסתייגות בה נאמר: "כנראה מדובר בבדיחה רעה. חצרוני בכל אופן טעה בכתובת. העבודה מפלגה ערכית שדוחה גזענות. אמיר חצרוני אינו מתאים לעבודה ובוודאי שאינו מתאים לי". בלשכת ח"כ פרץ תהו אם מדובר בצילום מפוברק אבל הדגישו כי אין להם כל עניין בתמיכתו של חצרוני.