קליע מנשק נמצא הבוקר (חמישי) על שמשת רכבו של ראש עיריית רמת השרון אבי גרובר ולצידו פתק הנושא את הכותרת "תג מחיר בקרוב". כוח משטרה ממרחב ירקון הגיע למקום, אסף את הקליע והמכתב שהוצמד אליו ופתח בחקירה לבירור נסיבות האירוע. על פי ההערכה לא מן הנמנע כי מדובר באירוע הנובע ממתיחות השוררת בין ראש העירייה והנהגת העיר לבין הציבור הדתי-לאומי. במשטרה פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע.



בשעות הבוקר ירד ראש עיריית רמת השרון מביתו שברחוב סוקולוב 86 ברמת השרון לעבר רכבו שחנה ברחוב ואז זיהה על קיר הבניין כתובת גרפיטי הנושאת את האמרה "תג מחיר בר יואחי". כשהתקרב למכוניתו הוא זיהה מתחת למגב השמאלי של שמשת הרכב הקדמית שקית ניילון קטנה וכשפתח אותה מצא בתוכה קליע מנשק ופתק הנושא את הכתובת המדוברת.



כתובת הגרפיטי שנמצאה מחוץ לביתו של ראש עיריית רמת השרון. צילום: דוברות עיריית רמת השרון
כתובת הגרפיטי שנמצאה מחוץ לביתו של ראש עיריית רמת השרון. צילום: דוברות עיריית רמת השרון



ראש העירייה הזעיק למקום את הקב"ט העירוני ואת כוחות המשטרה. ההערכה היא שהסיבה לאיום על חייו נעוצה ברצונו לסגור ישיבה לא חוקית הפועלת בשכונת מורשה שבמזרח העיר המאוכלסת בעיקר בתושבים דתיים. כמו כן, במהלך יום העצמאות האחרון סירב ראש העיר להקים במה נפרדת לדתיים, מה שהלהיט את הרוחות הסוערות גם ככה בין הצדדים. במשטרה בודקים אם יש קשר בין האירועים.



מראש העיר אבי גרובר נמסר: "אני בהלם. נחצו כל הקווים. זו פעולת טרור לכל דבר".