כתב אישום הוגש היום (שני) ע"י המשטרה לבית הדין למשמעת כנגד תנ"צ גיא ניר, ראש חטיבת המודיעין לשעבר באגף חקירות והמודיעין של המשטרה, זאת בהסתמך על דוח ביקורת שערך ניצב דוד ביתן כקצין בודק, שמונה לאור תלונות אנונימיות שהוגשו נגד ניר. כתב האישום מייחס לתנ"צ ניר ולקצינה ששימשה כעוזרתו האישית שישה אישומים, חלקם משותפים, ובכללם התנהלויות שאינן הולמות שוטר או שיש בהן כדי לפגוע בתדמיתה של המשטרה, וכן אי מילוי הוראה.



בכתב האישום מפרטת המשטרה כי במסגרת ביקורת של כרטיס הנוכחות שלהם בעבודה, ובהשוואה לנתונים שבידי הבודק, עולה כי השניים העבירו פעם אחר פעם דיווחים שאינם אמת, לכאורה, לגבי שעות העבודה שלהם, וזאת בשעה ששהו יחד בדירתה של הנאשמת.



"במעשיהם המפורטים לעיל, בכך שבמהלך יום העבודה, ולאר יום העבודה, שהו הנאשם והנאשמת יחדיו בביתה של הנאשמת, מספר רב של פעמים, למשך מספר רב של שעות, התנהגו הנאשמים באופן שאינו הולם שוטר, ושיש בו כדי לפגוע בתדמיתה של המשטרה", נכתב בכתב האישום. עוד נטען במסמך כי "במעשיהם המפורטים לעיל, בכל שהנאשם והנאשמת שהו בביתה של הנאשמת ודיווחו על כך כשעות עבודה, פעלו הנאשמים בניגוד לנוהל מערכת נוכחות ולא קיימו את הוראותיו".



למעשה, כתב האישום מייחס לנאשמת גם ניבולי פה, בוטות והתבטאויות מזלזלות כנגד קצינים ונגדים בחטיבת המודיעין, והשמעת קללות בנוכחות קצינים וראשי לשכות, כל זאת כנגד קצינים וקצינות המשרתות באותה חטיבה. "סתומה שלא מבינה כלום, הזונה השמנה מהמושב, טיפשות שאינן מבינות כלום מהחיים שלהן, סתומה לא מקצועית ולא מבינה כלום", הן חלק מהתבטאויות. 



מלבד זאת, נטען בכתב האישום כי הקצינה השהתה את תשובתה לשאלון ניגוד העניינים שהוטל עליה למלא במשך למעלה משנה וחצי, ובכך פגעה בעבודתה של המשטרה.