"אסור לך להקשיב לשום גורם באשר למה שעולה בחקירה או לממצאים, כי האמת נמצאת אצלנו, ומבחינתנו חד־משמעית הבת שלך ורה לא קפצה מהרכב בזמן הנסיעה. אנחנו עוד נוכיח מה בדיוק קרה שם", כך הבהירו בחמישי שעבר חוקרים במחוז ש"י לאלונה, אמה של ורה קרמסקוי בת ה־19 מפתח תקווה, שגופתה נמצא בצד כביש 5055 סמוך לצומת אייל.



על פי הדיווח הראשוני שנמסר למשטרה ולמד"א, היא נפלה מרכבו של בן זוגה בעת נסיעה. האם, שזומנה למשטרה, שמעה מהחוקרים על מצבה של החקירה ועל העובדה שהם פועלים כדי להגיע בסופו של דבר לחקר האמת ולאיתור הראיות. "הם אמרו לי 'אנחנו יודעים בדיוק מה קרה שם, אבל צריכים עוד קצת זמן כדי להשלים את הראיות'. תבין, אם הבת שלי הייתה קופצת מהרכב מיוזמתה היא לא הייתה נהרגת. היא גמישה ואתלטית. היא הייתה מתעמלת, ואם תכננה לקפוץ היא הייתה ערוכה לנפילה ולכל. ברור לי שהיא לא קפצה מהרכב, וכרגע רק השופט העליון שבשמיים יודע מה קרה שם באמת".



המשטרה אמרה לך בפירוש שהיא לא קפצה אל מותה?


"כן. חד־משמעית. הם עשו את כל הבדיקות במקום, ותיאור הקפיצה בזמן הנסיעה לא מסתדר לפי מקום הימצאה של הגופה ונתונים נוספים".



אלונה משתדלת שלא לשמוע חדשות ושלא לקרוא עיתונים. לדבריה, היא אינה רוצה להתבלבל מהפרטים העולים בכלי התקשורת. היא ממתינה בסבלנות לסיום החקירה ומאמינה שבסופו של דבר תצא האמת לאור. בימים האחרונים היא שקדה על הקמת המצבה לבתה. "חשבתי שייתנו לי זמן. אני עדיין לא מעכלת שהיא איננה, וכבר לוחצים עלי מחברה קדישא לבנות מצבה. זה כבד עלי. יש אנשים טובים שהתגייסו לסייע והם מממנים את המצבה. אני לא רוצה שזו תהיה מצבה סתם. היא תהיה מיוחדת".



איך את מסבירה את הסרטון שתיאר אירוע דומה שבו ניצלו חייה של ורה, כחודש לפני האירוע הטראגי? שם טענו שהיא כבר קפצה מרכב נוסע.


"זה שקר גדול. היא לא קפצה, אלא הכו אותה, והיא ניסתה להימלט מהתוקף. המשטרה יודעת הכל. גם איזה רכב נמלט מאותה זירה. חשבתי שהיו לה חיים טובים, אבל היא שיחקה אותה מולי".