אב ובנו נעצרו בחשד שאנסו במשך מעל ארבע שנים את קרוב משפחתם, בן דודו של הבן, כך הותר היום (ראשון) האירועים נחשפו במהלך חקירת המשטרה שהובילה למעצר החשודים, כנגדם יוגש מחר כתב אישום על ידי הפרקליטות. החשודים, תושבי מזרח ירושלים, אב (54) ובנו (24), חשודים בעשרות אירועי מעשה סדום בקטין, כיום בן 17 ואיומים. ראשיתה של החקירה בתלונה שהוגשה במשטרה לפני כחודש על ידי הוריו של נער, כיום בן 17 שדיווחו כי הוא נעדר מביתו. עוד סיפרו כי ידוע להם שהוא נפגע מינית.
מיד עם קבלת הדיווח פתחה המשטרה בחקירה נרחבת ומאומצת כשבשלב ראשון התמקדו החוקרים באיתורו של הנער, שנמצא בריא ושלם ביום למחר באילת.
עם הגעתו של הנער לירושלים לתחנת שפט גולל בפני החוקרים מסכת של התעללות ופגיעות מיניות שבוצעו בו מזה כארבע שנים על ידי דודו ובנו, כל אחד מהם בנפרד, שגרו קומה מעל בית הוריו במחנה הפליטים שועפט ובשל כך ברח לאילת. הנער סיפר כי החשודים איימו עליו לבל יספר זאת למשפחתו.

עוד סיפר כי לפני כשנתיים בעקבות הידרדרות שחלה במצבו הגופני והנפשי לקחו אותו הוריו לבית החולים והוא הופנה לרופא לבריאות הנפש במזרח ירושלים. 
מיד עם קבלת התלונה מהנער הגיעו החוקרים לחשודים והם נעצרו לפני כשבועיים, ומעצרם הוארך ע"י בית המשפט.
עם סיום החקירה והעברת מכלול הממצאים והראיות לפרקליטות, היא צפויה להגיש כנגד החשודים מחר כתב אישום. מאז הדיווח אודות האירוע שוטרי המש"מ (מרכז שירות משולב) במעבר מחנה פליטים שועפאט מצויים בקשר עם הקורבן והמשפחה ומלווים אותם.
במשטרה ציינו כי מדובר באירוע קשה בו נער נפגע מינית לאורך שנים ע"י קרובי משפחתו ואויים על ידם. חקירת המשטרה חשפה את מסכת הפגיעות המיניות הקשות ומעצרם של החשודים שכנגדם יוגש כתב אישום.