גבר כבן 60 נהרג הבוקר (ראשון) לאחר שנפגע ממשאית ברחוב הרצל בזיכרון יעקב. צוותי מד"א הגיעו לזירה בה אירעה הדריסה ודיווחו לאחר מכן כי הגבר סבל מפגיעה רב מערכתית קשה ונאלצו לקבוע את מותו.  נהג המשאית הפוגע הוא תושב זיכרון יעקב כבן 50. המשטרה החלה בחקירת נסיבות תאונת הדרכים.



פאראמדיקית מד"א ברברה פרידלנדר, שהגיעה למקום האירוע, סיפרה: "על הכביש שכב גבר בשנות ה- 40, מחוסר הכרה עם פגיעות רב מערכתיות קשות מאוד. הוא היה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו בשטח".



לפני כיומיים, הולך רגל בן 50 נהרג מפגיעת רכב סמוך למלון "יו סוויטס" באילת. צוותי הצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. מחקירת המשטרה עלה כי רכב פרטי שנסע מדרום לצפון על "דרך מצרים" סטה ממסלולו, עלה על המדרכה, פגע בהולך רגל והרג אותו. ההרוג הוא אזרח רוסי שככל הנראה עובד באחד המלונות בעיר. 


בליל חג השבועות נהרגה נדא איבדאח בת ה-16 בעת שעברה במעבר חצייה. בהארכת מעצרו של הנהג הפוגע אמר אתמול עורך דינו אולג פרגין: "מדובר באדם מבוגר שסובל מבעיות בריאותיות. החשוד משתף פעולה עם החוקרים וטוען כי לא נהג ברכב". החשוד דבק בגרסתו כי לא נהג ברכב וכי רכבו נגנב, אלא שלא ברור בשלב זה מדוע לא דיווח מיד למשטרה על גניבת הרכב שלטענתו בוצעה. כמו כן החשוד, שלו היסטוריה של עבירות תנועה קלות בלבד, טוען כי שמע על התאונה מספר שעות לאחר שאירעה.