מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, אשר עוכב לחקירה לאחר שחסם כבישים בפתח תקווה והורחק מהעיר, שוחח עם לאה גולדין דרור רפאל וספי עובדיה הבוקר (ראשון) ברדיו FM 103 והתייחס להפגנות המתרחשות מידי שבוע מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט: "אני ועוד תשעה חברים הורחקנו מהעיר ולכן הפגנו במחלף אונו בכניסה לפתח תקווה יחד עם עוד כמאה מפגינים".

לדברי נפתלי, "את המחאה הזו לא ניתן לפספס ולמסמס כמו זו של 2011. הגיעו כ- 100 איש לפתח תקווה ולא ניתן לכנות אותם שמאלנים שמפגינים כנגד הימין. אלו מפגינים המגיעים מכל קצוות הארץ. אנשים נורמטיביים ששבת אחרי שבת מוחים על השחיתות השלטונית שמתחילה ביועץ המשפטי. לא יכול להיות שראש הממשלה קם ואומר שמותר לקבל מתנות והיועץ המשפטי לממשלה לא קם ואומר שאסור".

"לא יכול להיות שהוא לא יגיד שזה אסור". מדלבליט. צילום: תומר נויברג, פלאש 90
"לא יכול להיות שהוא לא יגיד שזה אסור". מדלבליט. צילום: תומר נויברג, פלאש 90
על דבריו של ראש הממשלה שטוען כי מדובר במחאת שמאלנים כנגדו, השיב אב הבית לשעבר: "זהבה גלאון הגיעה וישר החליטו שמדובר במחאת שמאל. מי שמגיע יודע שלא מדובר במחאה נגד מפלגות. המחאה שלי החלה כנגד היועץ המשפטי לממשלה עקב ההתייחסות כלפי בתור אב הבית לשעבר של ראש הממשלה. הרמתי מחאה והיא גדלה. אנשים ראו שהדמוקרטיה הולכת לאיבוד ולכן האזרחים כועסים. מבחינתנו היועץ המשפטי מושחת ולא עושה את הדברים שעליו לעשות".



על השפעתה של אשת ראש הממשלה על בעלה, השיב אב הבית לשעבר: "היא ראש הממשלה. אני הייתי שם וראיתי איך הדברים עובדים, כולם פוחדים ממנה. אני מכיר את הדברים גם מאנשי אבטחת האישים. אני ראיתי את ההתנהלות שלה, כולם יודעים זאת ומפחדים לומר. ישנם אנשים שמוציאים את הסיפורים מאחורי הקלעים אך אני מוציא אותם בגלוי". 
על הטענה כי תפקידו של היועץ המשפטי למלא את המדיניות של הממשלה השיב: "כנראה שצריך לשנות את שיטת הממשל. אם תפקידו של היועץ המשפטי לשמור על ראש הממשלה אז ישנה בעיה בשיטת הממשל. אנחנו מוחים מול ביתו מכיוון שאנחנו יודעים שהוא נמצא שם. האזרחים שמגיעים להפגנה הינם אזרחים קשיי יום שמפסידים יום עבודה. אני בונה על כל מיליון האנשים שיגיעו למחות כנגד הממשלה בקיץ הקרוב. הערנו את האופוזיציה והגיעו גם חברי כנסת רדומים. צריך לשנות את השיטה. הפוליטיקאים עובדים אצלנו ולא אנחנו עובדים אצלם".
עריכה: איתמר זיגלמן