צעיר בשנות ה-30 לחייו גרם לעצמו לעיוורון לצמיתות, לאחר שעקר לעצמו את שתי העיניים. טרם התבררו הנסיבות למקרה, אבל ל"מעריב" נודע שלצעיר יש מחלות מורכבות ורקע פסיכיאטרי. היום לפנות בוקר נשמעו צעקות רמות מחדרו של הצעיר, אביו שנכנס לחדר גילה שם את בנו שותת דם. צוות מגן דוד, שהוזעק למקום, מצא את הצעיר מדמם משתי עיניו. לאחר טיפול ראשוני הוא פונה לבית החולים תל השומר.



מדוברות מגן דוד נמסר כי "בשעה 3:39 לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד לכיש על אדם שנפצע בשתי עיניו ברחוב מקס נורדאו באשדוד. הפצוע הועבר לבית החולים "שיבא" בתל-השומר, כשהוא בהכרה ובמצב בינוני".



דוקטור אמיר בוקלמן, מנהל יחידת הרשתית במחלקת העיניים מרכז רפואי קפלן התייחס למקרה ואמר שהוא חריג ביותר. "לפי התיאור זה מקרה קיצוני ולא נתקלתי בכזה בכל שנות עבודתי", סיפר, "עם זאת, נתקלתי בעבר במקרים של אנשים הלוקים באוטיזם ובפיגור שמכים את עצמם בראש, לעתים מדובר במכות חזקות מה שעלול לגרום להתנתקות הרשתית. מתוך המקרים הללו נתקלתי בכמה שגרמו לעצמם נזק לראייה".



בוקלמן הסביר: "במקרים רבים הנפגעים לא מתלוננים שהם לא רואים ואז התנתקות הרשתית כבר לא ניתנת לתיקון - זה עלול לקחת חודשים בהם הרשתית נפרדת ומתנוונת". הרופא סיכם ואמר כי "אלה מקרים שלא מלווים בכאב ולמרבה הצער לעתים הנזק בהם בלתי הפיך, אך לפי פרטי המקרה המפורסמים כרגע, מדובר באירוע שונה".