הורים לילדים בבית הספר בו עבד המורה החשוד בפדופיליה, שאול שמאי, הגישו עצומה לפיטוריה של מנהלת בית הספר היסודי בתל אביב בו לכאורה אירעו המקרים. אמא של אחד הילדים בבית הספר אמרה היום (ראשון) בראיו לגל"צ כי "יש פה הרבה דברים שהביאו לרצון לפטר את המנהלת. לא מאמינה שאף אחד לא ראה ולא שמע. זה מכעיס, אנחנו גועשים ורועשים".



האם הוסיפה ואמרה כי המנהלת ידעה על הסיפור לא עשתה כלום בקשר לכך: "אני חושבת שזה בהחלט אשמתה של המנהלת ומאמינה שהיא ידעה מהסיפור ולא עשתה כלום בנוגע לזה. לא הייתי מסכימה שהוא יגע בילדים גם אם זה בצורה אבהית. ההורים ברגשות מעורבים האם לשלוח את הילדים לבית הספר".



כמו כן, האם ציינה כי הילדים בבית הספר ידעו מהמורים על המקרים לפני ההורים. "לא יכול להיות שלפני שמדברים עם ההורים ידברו עם הילדים. המנהלת אמרה לילדים בכיתה ב שיש מורה שחצה גבולות ונגע בבנות והילדים לא הבינו".



המורה החשוד בפדופיליה, שאול שמאי. צילום: צילום מסך



כזכור, המנהלת עצמה טענה כי הטענות נגד בית הספר ונגדה חסרות בסיס, שכן לדבריה איש לא ידע על עברו של המורה והיא פעלה בכפוף לאישורי העסקה שקיבלה מהמשטרה. "אני כל כך מנסה לייצב את בית הספר ולהפסיק את הפגיעה בילדים,  לא היה שום סימן מחשיד. אף אחד, לא אני ולא הצוות, לא ראינו שום דבר חשוד. אלה שמועות זדוניות ובלתי נסבלות", אמרה. 



עד כה הצליחו במרחב ירקון במשטרה לגבות עדויות באמצעות חוקרת ילדים מתשע מתלמידותיו של שמאי ובדרך ידוע על מתלוננת נוספת. כך עולה ממידע שהגיע ל"מעריב". עוד נודע כי במשטרה טרם החלו להרחיב את היריעה ולבחון האם חזרה התופעה גם בבתי ספר אחרים בהם לימד שמאי (49) תושב ראשון לציון והחקירה מתמקדת נכון לעת עתה אך ורק בבית הספר בצפון תל אביב שם נחשפו החשדות נגדו.