צעיר בן 30 מירושלים, בעל משרד פרסום מוכר, אשר פשט לאחרונה את הרגל, נעצר אתמול בחשד על ידי חוקרי ימ"ר ירושלים בחשד לביצוע עשרות עבירות מין חמורות בכחמש נשים חרדיות, מרביתן נשואות, אשר עבדו במשרדו, כך הותר היום (שני) לפרסום. בין היתר מדובר בביצוע מעשי סדום, אינוס, מעשים מגונים ועבירות סחיטה ואיומים.



בימים שלפני מעצרו עבד החשוד כמנהל בסמינר לבנות באלעד. בתלונות שהוגשו למשטרת מחוז ירושלים, עולה חשד לפיו החשוד רכש את אמונן ולאחר שיצר איתן קרבה החל לבצע בהן עבירות מין חמורות, תוך שהוא מנצל לכאורה ועל פי החשד את התלות שנוצרה ביניהם ואת יחסי המרות.



עוד עולה מהתלונות כי החשוד, לאחר שביצע את עבירות המין, הטיל מורא על הקורבנות ואיים עליהן כי יפיץ את המידע אודותיהן בקרב הקהילה החרדית ובחלק מהמקרים אף סחט מהן קיום יחסים נוספים, וזאת בניסיון של הקורבנות למנוע את פרסום המעשים. בשלב מסוים החליטה אחת הקורבנות לעצור את התופעה, הביאה משטרה וגוללה בפני החוקרים שורה של מעשים שביצע בה החשוד, ואף ציינה כי נשים נוספות נפלו ברשתו. לא מן הנמנע כי הגורם לתלונות היה קריסתו של משרד הפרסום שהותיר אותן בעצם ריקות ופגועות.



המשטרה קוראת לנשים נוספות להתלונן


במשטרה מאמינים כי ברשתו של החשוד נפלו קורבנות נוספות שככל הנראה חוששות להתלונן במשטרה ולחשוף את סיפורן האישי. במשטרה קוראים לאותן נשים שנפלו ברשתו של החשוד להגיע לתחנה ולהתלונן. אמש כאמור, נעצר החשוד ועם מעצרו עלה כי הוא מועסק בסמינר לבנות באלעד, אולם עד כה לא ידוע על קורבנות נוספים ממקום העבודה החדש שלו.



עם מעצרו של החשוד מיהרו במשטרה להוציא צו איסור פרסום על כל פרטי החקירה, לרבות על עצם קיומה של החקירה. היום במהלך שעות הבוקר והצהריים יובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים, שם ביקשה המשטרה להסיר את הצו ולהתיר את פרסום פרטיו של החשוד על מנת להוביל לתלונות נוספות.



החקירה בראשיתה ובמשטרה מציינים כי מדובר בפרשה חמורה ביותר בקרב המגדר החרדי - ביצוע עבירות מין בנשים שבשל תמימותן ודאגתן לפרנסתן נפלו קורבן למעשיו של החשוד.