בית משפט השלום בתל אביב נעתר היום (שני) לבקשת נציג המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) והתיר לפרסם את שמו של בועז מישורי, השוטר ממוקד 100 של המשטרה במחוז ש"י החשוד בביצוע עבירות  מין ומעשה מגונה בפניה של קטינה בת 6, בתם של חבריו. במהלך הדיון נחשף לראשונה כי בידי המח"ש תלונה נוספת של קטינה שעל פי החשד ביצע גם בה מישורי מעשים מגונים .

בהתייחס לעובדה שלפני מספר שנים נסגרו מחוסר ראיות שתי תלונות אחרות שהוגשו כנגד מישורי ובעטיין הוא הועבר מתפקידו למוקד 100 במחוז ש"י סבורים במח"ש כי מדובר בחשוד שבמסגרת 20 שנות שירותו במשטרה לא קפא על שמריו וביצע עבירות מין בילדות ובקטינות. בבקשה להתיר את פרסום שמו הציג נציג המח"ש כי. "יש סיכוי לא מבוטל שיהיו מתלוננות נוספות נגדו. יכול להיות פה גל צונאמי".
כזכור, נעצר מישורי לפני כשבועיים בעקבות תלונה שהגישה בתם של חבריו, קטינה בת 6, עליה היה אמור להשגיח מספר שעות בעת שביקר את בני הזוג כחודש וחצי לפני שהגישה את התלונה. לדבריה בעת שטיילה עם החשוד, הוא ביצע מעשה מגונה בפניה כשניאות להראות לה את איבר מינו.
 
עו"ד קובי פלומו פרקליטו של החשוד מסר. "אנחנו נמצאים בשלב שטרם הוגש כתב אישום ולכן מטבע הדברים חומר החקירה אינו חשוף בפני ההגנה ומכאן שלא אוכל להתייחס עניינית לחשדות כנגד מרשי. עם כל הרגישות והאמפתיה למתלוננות אני סבור שצריך להמתין ולבחון את העניין בין כותלי בית המשפט".