בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרם של זוג ההורים מהצפון שנעצר לפנות בוקר (שישי) בחשד להתעללות קשה בתינוקם בן התשעה חודשים עד יום רביעי. התינוק הובהל אמש לבית החולים לבית חולים הלל יפה בחדרה על ידי הוריו, כשהוא מחוסר הכרה, ובמהלך הבדיקות הרפואיות התברר כי הוא סובל מדימום פנימי, נזק מוחי וחבלות שונות בחלקי גופו. התינוק הינו בן יחיד להוריו, תושבי גבעת אולגה בשנות ה-20 לחייהם.

עורך הדין רהב אופנהיימר שמייצג את האם מטעם הסניגוריה הציבורית אמר לאחר הדיון כי "האם מכחישה את כל החשדות ומשתפת פעולה עם החוקרים. היא נמצאת בסערת רגשות ודואגת לשלומו של בנה". עורך הדין דן גלעד שמייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית אמרהאב מתפלל לשלומו של בנו. הוא מכחיש את כל החשדות ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. ברגע שהבחין שבנו נמצא במצוקה הזעיק אמבולנס".

המשטרה חוקרת חשד להזנחה קשה ולהתעללות חמורה, שכתוצאה ממנה איבד התינוק את מאור עיניו לצמיתות. בנוסף, נגרמו לו נזקים גופניים נוספים בלתי הפיכים. הוא הועבר לטיפול בבית חולים "דנה" בתל אביב, כשהוא עדיין מחוסר הכרה. ההורים נמצאים בשעה זו בחקירה בתחנת חדרה, ויובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט השלום בחיפה.
בחודש מרץ האחרון, זוג הורים ממרכז הארץ הואשם בהתעללות בבנם בן הארבע, בעת שהיה מאושפז בבית החולים תל השומר. כתב האישום שהוגש נגדם לבית המשפט המחוזי בתל אביב מייחס לאב שני מקרים של מעשה מגונה בבן משפחה. לאם מיוחסות עבירות של תקיפת קטין הגורמת לו חבלה חמורה על ידי אחראי, ריבוי מקרי תקיפת קטין הגורמת לו לחבלה של ממש על ידי אחראי והתעללות בקטין חסר ישע. במקביל לכתב האישום, הוגשה לבית המשפט בקשה למעצר עם תום ההליכים נגד ההורים.