בעל בית בישוב בית יצחק שעל פי החשד הפתיע שני פורצים שחדרו אל חצר ביתו ירה לעברם מנשקו האישי, הרג אחד מהם, כבן 30, במקום ופצע באורח בינוני עד קשה את שותפו לפריצה, כבן 35. כוחות גדולים של משטרה הוזנקו למקום ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

תיעוד מזירת האירוע בבית יצחק

במקביל החלו החוקרים לגבות עדות מבעל הבית שפתח בירי כדי לבחון מדוע החליט על פתיחה בירי כשנתקל בשני הפורצים. על פי תחקיר ראשוני, סמוך לשעה 21:30 התקבל במשטרת ישראל דיווח על פורץ פצוע בתוך בית בבית יצחק. מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עולה כי בעל בית ברחוב דרך השדות במושב בית יצחק שמע רעשים בביתו, משנכנס לחדר הבחין בשני חשודים, תושבי אזור טול כרם, וכלי פריצה בידם. בעל הבית ביצע לעברם ירי. כתוצאה מהירי נקבע מותו של אחד והשני פונה לבי"ח במצב בינוני. החקירה נמשכת.

צוותי מד"א שרון ואיחוד הצלה שהגיעו לזירה החלו להגיש סיוע לאחד הפורצים, שנפצע כאמור בעוד במקביל קבעו את מותו של החשוד השני. חובש בכיר במד"א אולג לדג'ינסקי ופראמדיקית  מד"א אוריאן קינן סיפרו. "כשהגענו למקום ראינו בסמוך לבית גבר כבן 30 בהכרה כשהוא סובל מפצע ירי בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה ולא יציב. פצוע נוסף שהיה במקום שנפגע גם כן מהירי היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".