אישה כבת 25 נהרגה היום (שלישי) בתאונה בין שני כלי רכב ביישוב אורנית, זאת לאחר שצוותי ההצלה שהגיעו למקום על מנת להעניק לה טיפול רפואי בזירה, איתרו אותה כשהיא פצועה באורח אנוש, ובסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותה. בתאונה נפצעו גם שני בני אדם, בהם צעירה כת 19 במצב בינוני, עם חבלות בחזה ובגפיים, וגבר באורח קל, אשר פונו לבית החולים בילינסון.



פראמדיק מד"א איתי טילינגר, שהגיע למקום האירוע, סיפר: "מדובר בתאונה קשה בין שני כלי רכב. נהגת אחד הרכבים, אישה כבת 25 הייתה לכודה במושב הנהג. היא הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעות קשות. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי, אך מצבה היה קשה ביותר ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה במקום. מהרכב השני טיפלנו בעוד שני פצועים, צעיר וצעירה בשנות ה-20, כשהצעירה סובלת מחבלות בחזה ובגפיים, ומצבה מוגדר בינוני, בעוד שהצעיר במצב קל. פינינו אותם לבית החולים".



כזכור, רק לפני כיממה נהרג גבר כבן 40 בתאונה בין רכב למשאית בכביש 581, סמוך לקיבוץ עין החורש לכיוון מעפיל. צוותי ההצלה העניקו לו טיפול רפואי בזירה, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום, לאחר שסבל מפציעות קשות ונלכד בתוך הרכב.



הרכב ההרוס בזירת האירוע באורנית. צילום: מד"א
הרכב ההרוס בזירת האירוע באורנית. צילום: מד"א



פראמדיק מד"א ניב ג'רבי לאופר, שהגיע למקום האירוע, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תאונה קשה, הרכב הפרטי היה מרוסק כולו. בתוך הרכב נלכד במושב הנהג גבר בשנות ה-40 לחייו, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעות קשות ביותר. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי, אך מצבו היה קריטי, ולאחר פעולות החילוץ המורכבות נאלצנו לקבוע את מותו במקום".