בתאונה הקטלנית שאירעה שלשום בכביש 70 בגליל המערבי נהרגו אלון מוכתר וילדיו אלה בת ה-12 ויואל בן ה-7 ז"ל. בבתי החולים מאושפזים עדיין אם המשפחה ושני ילדים נוספים. אחייניתו של אלון, כוכבת הילדים מיקי, סיפרה הבוקר (רביעי) בגלי צה"ל כי זה חלום בלהות. "חלק מהמשפחה היתה עדה לתאונה ואני לא יודעת מה יותר נורא", הוסיפה. מלבד ארבעת הילדים שהיו ברכב שנפגע, אחות נוספת היתה ברכב אחר וראתה את התאונה מתרחשת. 
מיקי סיפרה על דודה, אלון ז"ל: "הוא היה אדם מדהים. הוא חזר בתשובה לפני כמה שנים, מלח הארץ. הוא גידל חמישה ילדים לתפארת מדינת ישראל".  היא סיפרה כי לאלון היה כרטיס אדי והמשפחה תרמה את הקרניות שלו לעיוורים ואת העור לטיפול בכוויות. 
מה אתם יודעים?

"אנחנו לא כל כך מתעסקים בזה בגלל שיש פצועים ורק אתמול אלון והילדים הובאו לקבורה. אנחנו יודעים שזה כביש שקרו בו מעל 600 תאונות ולא עשו שום דבר בנידון. לא יודעים מה בדיוק קרה אבל זה כביש דמים. מדהים בעיני שעד היום לא עשו כלום".
מיקי סיפרה כי ביטלה שתי הופעות בעקבות האובדן: "הרגשתי שאני לא יכולה להופיע". היא סיפרה עוד כי ביום האסון היתה לה הופעה באשדוד שהיא לא היתה יכולה לבטל. בסיום ההופעה היא הקריאה פרק תהלים לזכר בני משפחתה.   

התאונה הקשה התרחשה סמוך למושב עבדון לכיוון יישוב מנות שליד נהריה. צוותי מד"א העניקו לפצועים טיפול במקום האירוע ולאחר מכן פינו אותם לבית החולים הגליל המערבי בנהריה.