תושייתו של קטין בן 14 שנפל קורבן למעשים מגונים שבוצעו בגופו בעת ששחה בבריכה בחולון הובילה למעצרו של תושב מושב באזור המרכז בן 51 החשוד בביצוע המעשים בקטין ובילד נוסף בן 9, שהיה בשירותים באותה בריכה. היום (רביעי) יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

אתמול, בעת ששחה בבריכה חש לפתע נער בן 14 כי יד אדם בוגר מושטת לעברו ונוגעת באבריו המוצנעים ללא רשותו והסכמתו. הנער שנרתע מהמעשה ונותר קפוא במי הבריכה התעשת דקות לאחר מכן וארב לחשוד עד שיצא מהמים.

עם תושייה של בלש מנוסה, החליט הקטין לעקוב אחר החשוד בשטחי הבריכה ותוך כדי שהוא דולק בעקבותיו הבחין בחשוד כשהוא נכנס למלתחות והשירותים במקום. את הזמן הזה ניצל היטב הקטין שרץ לעבר משרדי ההנהלה והזעיק מאבטחים. הוא סיפר להם את שחווה ואלו התלוו אליו למלתחות לא לפני ששמעו ממנו פירוט מדויק על זהותו.

בזמן שארבו לחשוד מחוץ למלתחות יצא החוצה ילד בן 9 מבועת ומבוהל שסיפר למאבטחים כי אדם זר נגע בגופו במקומות מוצנעים בתוך השירותים. המאבטחים החליטו לעשות סוף לסיפור נכנסו פנימה ועיכבו את החשוד עד להגעת המשטרה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד והובילו אותו לחקירה בתחנת מרחב איילון שם עלה כי מדובר בתושב המרכז ללא רישום פלילי.

כאמור היום יובא להארכת מעצר בבית המשפט. החקירה נמשכת ובמשטרה ינסו לאתר קורבנות נוספים שייתכן ונפגעו על ידי החשוד.