המשטרה פרסמה היום (רביעי) סרטון המתעד את מעצרו של תושב פתח תקווה בן 41, החשוד בהטרדה מינית ומעשה מגונה בפני קטין.  החשוד נעצר בעקבות יצירת קשר עם נער באמצעות הרשת החברתית והצעה לקיים איתו יחסי מין. הקטין בן ה-16 הבין שהחשוד מתבלבל וחושב שהוא מדבר עם קטינה בת 14 ומיהר לפנות למשטרה. 

הסרטון נראה החשוד מגיע לפארק ומתקרב לספל עליו יושבות שתי צעירות, שהתחזו לקטינות. בשלב מסוים קמה אחת מה"נערות" ולחצה את ידו של החשוד, שהגיע לפגוש את ה"קטינה" ואת חברתה בכדי לקיים עמן יחסי מין. מיד לאחר מכן זינקו עליו שוטרים שהסתתרו במקום ועצרו אותו. 
תחילת הפרשה בחודש שעבר, שעה שהחשוד יצר קשר עם נער בן 16 וחשב אותו לנערה בת 14. המעצר הגיע בעקבות חקירה סמויה לאחר שהחשוד ייצר קשר עם הקטין אמצעות הרשת החברתית והציע לו לקיים איתו יחסי מין. הנער הבין שהחשוד מתבלבל וחושב שהוא מדבר עם קטינה בת 14 ומיהר לפנות למשטרת ישראל.
מעצר החשוד בפדופיליה בפתח תקווה

ביום ראשון קבע החשוד להיפגש עם הקטינה בפארק בפתח תקווה, אלא שלהפתעתו הצעירות שפגש במקום היו בלשיות, שעצרו אותו במקום בסיוע צוות שוטרים שפיקחו על המפגש. מעצרו הוארך והמשטרה הודיעה על כוונתה להגיש נגדו כתב אישום.