אסון בתל שבע: אמא לארבעה, תושבת היישוב הבדואי אבו קרינאת בנגב, שהייתה בחופשת לידה בבית משפחתה בתל שבע, דרסה לפני הצהריים (שני) למוות את בתה הפעוטה. סמוך לשעה 11:00 לפני הצהריים, הובאה הפעוטה מלאכ יאסר אבו קרינאת, בת השלוש, למרפאה מקומית בתל שבע לאחר שנפגעה מג'יפ של אמה. חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע צוות המרפאה העניקו טיפול רפואי, אך לבסוף קבעו את מותה.

בני המשפחה סיפרו, כי האמא ילדה את בנה הרביעי לפני שבוע בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, והחליטה להיות אצל אמה בחופשת הלידה, מאחר ושני ילדיה הגדולים נמצאים בחופשת הקיץ מלימודים. בשלב מסוים, גיסתה ביקשה ממנה לפנות לה את החניה, כדי שתוכל לצאת לענייניה האישיים. האמא עלתה לג'יפ והזיזה אותו, מבלי לשים לב שבתה משחקת בחצר הבית, ודרסה אותה למוות. אחיינה של האם סיפר ל"מעריב אונליין", כי "דודתי במצב נפשי קשה ביותר לאחר הטרגדיה הנוראית".

פראמדיק מד"א אורן וכט סיפר: "כשהגענו למקום, נכנסו למרפאה וראינו פעוטה כבת שלוש מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעות קשות בתור כשצוות המרפאה מעניק לה טיפול רפואי ראשוני. הצטרפנו אליהם וניסינו להעניק לה טיפול רפואי מתקדם אך מצבה היה קשה. ביותר ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה". 

משטרת התנועה ממשיכה לחקור את נסיבות התאונה הטרגית, וגופת הפעוטה טרם נמסרה למשפחה.