לאחר שהמון תקף צוות של חדשות ערוץ 2 במהלך לוויית הצעיר בן ה-20 שנורה למוות במהלך מרדף ביפו, שחזר הבוקר (ראשון) בגל"צ הצלם גל זיידמן, שנפגע באירוע יחד עם כתב הערוץ גלעד שלמור, את האירוע, כשטען כי "הייתה שם אווירה של לינץ'. לצעירים שהכו אותנו היה רצח בעיניים". מלבד זאת, הוא הוסיף כי "הרגשנו שאם לא נחלץ את עצמנו אף אחד לא יעשה זאת בשבילנו". 



"הגענו לאזור לאחר שאישרו לנו לסקר את הלוויה", סיפר בפתח דבריו זיידמן. לדבריו, "תוך מספר שניות האווירה הפכה לעוינת, ומצאנו את עצמנו פתאום מופרדים, ומסביבנו שני מעגלים גדולים של אנשים שהחלו להכות אותנו. היה לא נעים, הייתה אווירה מאוד עוינת וקשה". עוד סיפר הצלם כי "הכו אותנו באגרופים ובבעיטות. למזלנו לא נשלפו סכינים, אבל כל מי שהתחשק לו לתת אגרוף או בעיטה נתן".



גלעד שלמור. "חטף בעיטות בפנים, בארובת העין, בצלעות, ברגליים ובגב". צילום מסך
גלעד שלמור. "חטף בעיטות בפנים, בארובת העין, בצלעות, ברגליים ובגב". צילום מסך



לטענתו, "זה נמשך מספר שניות, אך במהלכן גלעד ספג מכות קשות ובקושי הצליח לפנות את עצמו. לא היה עם מי לדבר, זו הייתה חבורה של צעירים עם רצח בעיניים. לנסות לשכנע אותה לא היה לזה טעם". 



עם זאת, הוא הדגיש כי לא היה מי שיסייע להם במהלך האירוע: "היינו מוקפים בהמון שהתחיל להכות אותנו. כוחות השיטור, כדי לא למנוע חיכוך לא התמקמו ליד מסלול הלוויה, כך שהיינו שם לבד לגמרי. הייתה הרגשה שאם אתה לא מחלץ את עצמך אף אחד לא יחלץ אותך. הבנו שאם לא נגייס את כל כושר ההישרדות שלנו, וננסה לפרוץ את מעגל הצעירים פשוט לא נצא משם. לא נשמעה שום צעקה של איש מבוגר או ניסיון להפריד. הייתה שם אווירה של לינץ'. למזלנו, בשלב מסוים הגיע לשכונה אמבולנס שהצלחנו לחבור אליו איכשהו". 



מלבד זאת, הוא סיפר כי "גלעד חטף אגרוף או בעיטה באזור הפנים, ארובת העין, בצלעות, ברגליים ובגב. אני קיבלתי בכתף שמאל, חש קצת כאבים, אך בסך הכל בסדר".