ביום חמישי האחרון, במסגרת תוכניתו ב-103FM, התייחס עורך הדין יורם שפטל, לרמטכ"ל, רב אלוף גדי איזנקוט, ומתח ביקורת חריפה על התנהלותו בתקופה האחרונה, ועל דעותיו בכל הקשור לאירועים הקשים שקרו בירושלים בשבוע שעבר. במהלך הדברים אמר שפטל דברים קשים, אשר לא עברו בשקט על ידי נתן זהבי, מנחה התוכנית בימים ראשון עד רביעי. 


 


"בתקופה האחרונה חל מהפך גדול בהתייחסות של אנשי ימין לרשויות כמו השב"כ, המוסד, הצבא והעומדים בראשם. לא מכבר שמענו, זה התחיל פחות או יותר בדבריו של השדר הימני, הכוכב של גלי צה"ל, שאמר את הטקסט הבא: "אני מבין שסגן הרמטכ"ל שלנו הוא סגן הרמטכ"ל של הוורמאכט". בימים האחרונים אנחנו שומעים את יושב ראש הקואליציה, דוד ביטן אומר על השב"כ שהם פחדנים, את שרת התרבות והספורט אומרת שאנשי השב"כ הזויים ואם נתייחס לעוד אמירה בסביבה שהייתה מחוץ לכותלי בית המשפט בדיונים הקודמים בעניין אלאור אזריה, ציבור תומכיו צעק: "גדי גדי תיזהר, רבין מחפש חבר".



זהבי תקף בחריפות והוסיף: "לא צריך לתת פרשנות לדברי השנאה המתועבים האלו. אני רוצה להזכיר לכם, לפני שאני שאני אשמיע הקלטה קטנה, כי גדי אייזנקוט במהלך שירותו בצה"ל היה בין השאר מפקד חטיבת גולני, מזכיר צבאי של ראש הממשלה, מפקד אוגדת איו"ש, מפקד פיקוד צפון, סגן רמטכ"ל ורמטכ"ל. תשמעו מה אמר ביום חמישי האחרון, בתחנת הרדיו 103, חלאה, בואש טינופת על הרמטכ"ל גדי אייזנקוט: הרמטכ"ל שלנו, עלוב הנפש, שבכלל לא נראה כמו רמטכ"ל אלא נראה כמו פקידון שמן במחלקת ביוב של איזו עירייה. ככה הוא נראה, ככה הוא נראה'".



"ככה הוא נראה וככה הוא נראה טוען עורך הדין שפטל ואני שואל איך אתה נראה עורך הדין שפטל על אותו משקל. אתה נראה כמו בואש, אתה נראה כמו אותם סוטים שנוסעים לחפש כל מיני תענוגות מין מפוקפקות בתאילנד. יש לך כל מיני שערות משונות על הפנים, שערות מצחיקות על קרקפת ועל המצח שלך. אתה נראה יצור מתועב עם פנים מעוותות לא כמו של פקיד ביוב במחלקה מסוימת בעירייה אלא הביוב עצמו. כמו גוש חרא עם קצת בגדים עליו".





"אני רוצה שתבינו. אני חס וחלילה לא חושב שהוא נראה ככה. אבל שדר בתחנת רדיו אומר את הדברים הבאים: "הרמטכ"ל שלנו, עלוב הנפש, שבכלל לא נראה כמו רמטכ"ל אלא נראה כמו פקידון שמן במחלקת ביוב של איזו עירייה. ככה הוא נראה, ככה הוא נראה".



"ככה הוא נראה. פקידון עלוב נפש ושמן. עורך דין ברמתו של שפטל שמגן על גדולי הרוצחים. על אנשים שמבתרים גופות של יהודייה בתאילנד, על אנסי ילדים והשד יודע על מה עוד, ככה הוא מתבטא? הוא לא יודע שאסור לפגוע בגופו של אדם? שלא לדבר על לעלוב עובד ציבור בדרגה הבכירה ביותר כמו הרמטכ"ל של מדינת ישראל? והוא איש הימין, הוא מתבטא בצורה כזאת? הגוש טינופת המצחין הזה. בושה למי שמעסיק אותו ברדיו. אני לא מבין איך לא ראיתי בעיתון שבעקבות הדברים האלה, שפטל הושעה לחצי שנה מהשידורים ברדיו FM103.



מה אני אגיד לכם. אני צריך להגן על הרמטכ"ל על סגן הרמטכ"ל, על השב"כ. האמת שאני מכיר חלק מהאנשים שהזכרתי כעת ואני יודע שהם אנשים הכי איכותיים שיש במדינה הזו. אנשים נפלאים ואם נשים אותם על המאזניים ונשים חלאות כמו שפטל על המאזניים - המאזניים יתמוטטו".