פרשות נתניהו: ויכוח חריף התחולל הבוקר (שני) בתכניתו של רזי ברקאי בגל"צ בין עיתונאי ערוץ 10 רביב דרוקר ועורך עיתון 'ישראל היום' בועז ביסמוט. ביסמוט מתח ביקורת על פרשנותו של דרוקר שגורסת כי קיים קשר בין לשכת נתניהו לעיתונו וכי המאמר נגד נתניהו שפורסם בעיתון בשבוע שעבר פורסם כדי להראות אחרת וכינה אותה "פייק ניוז".



דרוקר ענה לכך כי "מבקר המדינה כבר אמר כי אם מוכחת זיקה ישירה בין נתניהו לישראל היום מתעוררת שאלה מבחינת תעמולת בחירות אסורה במימון העיתון. השופט ג'ובראן אמר לפני הבחירות האחרונות כי אין אקדח מעשן בעניין זה, אבל אם תיק 2000 יוכיח שהיתה זיקה ישירה זה מעלה בעיה קשה. המאמר של טוכפלד בא כדי לנתק את העיתון מנתניהו. בוא לא נציג את זה כמהלך עניינים שגרתי".בתגובה ענה עורך ישראל היום, כי דבריו של עיתונאי ערוץ 10 מאוד מגוחכים". 


על הפרסומים האחרונים בפרשת הצוללות אמר דרוקר כי "על פי גרסת גנור, עורך דין שמרון, מקורבו של נתניהו, היה אמור להיות שותף בעסקת שלוש הצוללות והיה אמור לקבל תשעה מיליון. גנור טוען שהוא ביקש משמרון כל מיני תנאים שהיו אמורים להיחתם בין נתניהו למרקל והופיעו שם לבסוף".

דרוקר הוסיף: "אם תיפרץ החומה ששמרון דיבר על כך עם נתניהו זה יביא לתפנית בתיק. איך שהוא שמרון באופן פלאי הצליח לעצב את ההבנות בין נתניהו למרקל, אם הוא הצליח להשפיע על הדבר אז צריך להבין איך זה קרה".