הלך לעולמו אבל הציל אנשים רבים. הוריו של אופק קלוגמן לוחם אגוז בן 19 ואלוף אגרוף בעברו, שנפצע קשה מאוד בראשו בתאונת אופנוע שאירעה ביום שבת שעבר בצפון ונפטר כמה ימים לאחר מכן, החליטו לתרום את אבריו. ביום רביעי האחרון נקבע מותו של קלוגמן, תושב נצרת עלית שנפגע בשבת לפנות בוקר בתאונת דרכים.



גלוקמן פונה לבית החולים לאחר שאופנוע עליו רכב עם חברו החליק בכביש 79, ליד צומת סומך בעקבות כך שהשניים פגעו במעקה הבטיחות שבשולי הכביש. קלוגמן נפצע בראשו ופונה במצב קשה מאוד על ידי צוות מד"א לבית החולים, שם הוא אושפז במחלקה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי עד שנפטר. חברו נפצע באורח קל-בינוני. קלוגמן היה מתאגרף ברמה גבוהה מאוד, אלוף ישראל, שהעדיף להתגייס ולהיות לוחם באגוז.



אביו גנאדי, החליט לתרום את אבריו לטובת הצלת חיים אחרים. "אם היו שואלים אותו הוא היה עושה בדיוק מה שעשינו. החיים של אופק היו חיים של עזרה ונתינה לאחר וזה בדיוק מה שהוא היה עושה ואנחנו מאושרים שהצלנו חיים", אמר האב הנרגש.



רופאי המחלקה הנוירוכירורגית נלחמו על חייו במשך ארבעה ימים רצופים, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. משפחתו של אופק ז"ל לא היססה וביקשה לתרום את אבריו ולהציל חיים. לב הושתל בגבר בן 65 בשיבא. כבד הושתל בגבר בן 51 באיכילוב. שתי ריאות באשה בת 35 בבלינסון. כליה בגבר בן 47 בבלינסון וכליה בנער בן 15 בשניידר.



"הבן שלי תמיד רצה לעזור לאנשים", חזר ואמר אביו. "הוא תמיד עזר ונתן לחברים שלו כל מה שהיה יכול. זו הסיבה שהחלטנו לתרום כי הוא היה שמח להציל חיים של אחרים". אופק הוא הבן הצעיר מבין שני בנים שיש למשפחת קלוגמן. "אם זו היתה החלטה שלו הוא היה תורם ללא ספק כי המהות של חיוו היתה לתרום ולעזור".



גנאדי היה נרגש מהצלת חיי המושתלים. "אנחנו ממש שמחים שהצלנו חיים של אחרים. הלב שלו פועל אצל מישהו אחר, הכבד, הכליות, הריאות. אמרנו להם תיקחו הכל. כל מה שיכול להציל חיים כולל עור, גידים וקרניות עיניים. הכל נתנו בשמחה רבה". גנאדי הודה כי היה רוצה לפגוש את המושתלים: "אם הם ירצו אני אשמח. אני אשמח לראות למי הבן שלי נתן חיים. זה יהיה אושר גדול. אמרו לנו גילאים אבל לא שמות. קודם כל שיהיו בריאים, שיצאו מבית חולים, שהכל יהיה בסדר אצלם ואז אני אשמח לראות אותם".



גנאדי, שאיבד את בנו לא ויתר וביקש להודות לכולם: "אני רוצה להודות לצבא, לרם 2, יחידת אגוז . אנשים מדהימים. אין לי מילים להודות כמה הם עזרו לנו. לכל האנשים שעזרו שהיינו בבית חולים ברמב"ם, הרגשנו מוקפים באהבה מכל הכיוונים. קיבלתי כל כך הרבה חיזוקים מכולם". והיה לו גם מסר: "מה שנותר לי זה לבקש מכולם שיסעו בזהירות בדרכים, שלא יקנו אופנועים. כל יום מת מישהו על אופנוע. זה פשוט נורא. שישמרו על עצמם. חבל לסיים את החיים רק בתחילתם".