שבועיים אחרי שדנה וכסלר, צעירה בשנות ה-30 לחייה, פרסמה פוסט בפייסבוק, בו שיתפה את הגולשים בתקיפה מינית שחוותה, לדבריה, כשנסעה באוטובוס בקו 192 בתוך תל אביב, על ידי אדם שתועד כשהוא מטיח בו את טענותיה הקשות, תוך שהוא מנסה להימלט, הצליחו חוקרי מרחב ירקון לעצור את החשוד, תושב חולון בן 65. נגד החשוד הוגש כתב אישום חמור בעבר לאחר שכשבע מתלוננות נוספות, שנחשפו לתמונה, הגישו נגדו תלונות בגין פגיעות מיניות שחוו על ידו לכאורה.



בעקבות המעצר פרסמה היום (שני) וכסלר פוסט נוסף, בו שיתפה את הגולשים בהתפתחויות, וכן הודתה להם על גילוי הערנות שהובילה ללכידתו של החשוד. כזכור, בפוסט הראשון חשפה וכסלר את פרטי המקרה, דקות לאחר שירדה מהאוטובוס, וזמן קצר לאחר שנרגעה מהטראומה שחוותה. "היה צפוף מאוד, ועמדתי כמו שהרבה פעמים קורה בעיר. ברגע שסיימתי לכתוב את ההודעה פתאום ראיתי שיש יד של גבר מתחת לשמלה שלי ומעל התחתונים שלי על איבר המין שלי. הגבר הזה שבתמונה לא התבלבל ולא נגע בי במקרה, ולא בטעות אלא עשה מעשה פיזי בתנועות של אוננות על איבר המין שלי ללא ידיעתי, ובוודאי ללא רשותי, הוא תקף אותי מינית! ברגע שהבחנתי במתרחש התחלתי לצעוק באוטובוס, ולצרוח עליו ולהסביר לכולם מה קרה... צילמתי אותו והנה הוא לפניכן כדי לנסות ולמנוע מקרים דומים".



היא הוסיפה כי "חשוב לציין שאני בחורה בשנות ה-30 לחיי, אבל נראית מאוד מאוד צעירה לגילי ואין לי ספק שהוא חשב שאני נערה - עוד עובדה שמכעיסה ומקוממת אותי מאוד. באוטובוס האנשים החלו לצעוק עליו שהוא צריך להתבייש בעצמו, ואני התחלתי לבכות... ברגע שהאוטובוס עצר הוא ברח החוצה. תקראו את המילים האלה, תזכרו את הפנים שלו, ואל תתביישו להגיב אם תפגשו בו. אני אצל חברה ומרגישה בסדר, מכאן אני הולכת למשטרה".



 


הפוסט החמור הגיע גם לידי חוקרי מרחב ירקון עוד קודם, זאת לאחר שווכסלר הגיעה לתחנת המשטרה, מה שהביא לפתיחת חקירה, בעיקר בשל ההכרות המוקדמת עם החשוד.

חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר עקבותיו, ועצרו אותו לחקירה בחשד לביצוע תקיפת מינית ומעשה מגונה. לחוקרים כבר היה ברור כי החשוד שבידיהם מוכר למשטרה בגין אירועים קודמים, ותוך כדי חקירתו הגיעו נערות קטינות כדי להתלונן על שנפלו קורבן למעשיו. הנערות נאלצו להתעמת מולו והטיחו בו את החשדות למעשים שביצע בגופן בהזדמנויות שונות, וכאמור שבע מהן צלחו את המפגש איתו כדי להוסיף לחומרת מעשיו.

וכסלר, שהחליטה ללכת עם הסיפור שלה עד הסוף למען החברה, העלתה כאמור פוסט נוסף שבו היא מודה לקטינות ועל התמיכה שהיא מקבלת, וציינה שהיא מקווה לראות את החשוד מאחורי הסורגים לתקופה ארוכה. לאלו שנפלו קורבן למעשים דומים היא כתבה: "הכי חשוב שתשתפו את האנשים שקרובים אליכם במה שקרה לכן, שתדעו ותזכרו שאתן לא אשמות בזה ורק הוא אשם והוא חולה והוא צריך להיות בכלא על המעשים הללו".

מהמשטרה נמסר כי "מיד עם העלאת הפוסט הוא הגיע לידי המשטרה שפתחה בחקירה והובילה למעצרו של החשוד. בתום חקירה שגיבשה מסיכת ראייתית לכאורה כנגדו בגין עבירות שביצע ונגדו הוגש כתב אישום".