מקרה קשה של עבירות מין של קטינים: ארבעה נערים בני 15-17, תושבי הוד השרון והרצליה, הואשמו היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי לנוער בתל אביב באינוס, מעשה סדום, מעשים מגונים, התעללות בקטין, ניסיון אינוס ועבירות נוספות, בקטינה בת 16 - כל אחד על פי חלקו. לבית המשפט הוגשה בקשה להארכת מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, בין אחד הנערים, ששמם נאסר בפרסום בשל היותם קטינים, בן 15, ובין המתלוננת, הייתה היכרות קודמת, והיא הייתה מאוהבת בו וביקשה את קרבתו. 
הנערה וארבעת הנאשמים נהגו לבלות יחד, בין היתר בחוף הים בהרצליה. ב-12 ביולי, הגיעה המתלוננת יחד עם חברתה לחוף בהרצליה, שם פגשה את בן ה- 15 ושניים מחבריו. החבורה נשארה ללון בחוף. למחרת, בשעות הבוקר, עת שחו המתלוננת ובן ה- 15 בים, אמר הנאשם למתלוננת כי ברצונו לקיים עמה יחסי מין והיא סירבה. בתגובה איים הנאשם על המתלוננת כי אם לא תקיים עמו יחסי מין הוא לא ידבר איתה וישאירה בים. בהמשך קרא בן ה- 15 לחבר שלו (נאשם נוסף), בן 16, ואמר למתלוננת לגשת לשירותים שבחוף יחד עמם.
המתלוננת אמרה לבן ה- 15 כי אינה רוצה לבוא עמם, כי לא בא לה וכי היא רטובה מהים אולם בן ה- 15 ובן ה-16 התעלמו מדבריה ואיימו עליה כי אם לא תעשה כרצונם, ינקטו באלימות כלפי בני משפחתה. מכתב האישום עולה כי בשל פחדה מהשניים, כמו גם רגשותיה כלפי בן ה- 15, היא הלכה עמם לשירותי הנשים שבחוף. המתלוננת ושני הנאשמים נכנסו לתא בשירותים, שם ביצעו הנאשמים במתלוננת מעשי סדום, אינוס ומעשים מגונים. 

החברים צפו וצחקקו 

תוך כדי מעשיהם של הנאשמים, הציצו חברתה של המתלוננת ונאשם נוסף של הנאשם, אל תוך תא השירותים, דרך חריץ עליון, צפו במתרחש וצחקקו, עד ששני הנאשמים שהיו עם המתלוננת בתא הורו להם לעזוב. משסיימו השניים לבצע במתלוננת את זממם, הורו לה להתלבש ועזבו את תא השירותים כשהיא ערומה.
לאחר מכן נסעו המתלוננת, בן ה- 15 ובן ה- 16 שהיו איתה בתא השירותים וחברתה באוטובוס מהחוף להוד השרון. באוטובוס התיישבה המתלוננת, בעצת חברתה ודרישת הנאשמים, בין שני הנאשמים במושב האחורי. במהלך הנסיעה דרשו הנאשמים מהמתלוננת כי תבצע בהם מעשה סדום וכאשר סירבה, איימו עליה כי אם לא תעשה זאת "יעיפו אותה" ולא תתלווה אליהם לבריכה. 
בהמשך, גרמו הנאשמים לבצע בהם מעשה מגונה וביצעו בה מעשים מגונים. לאחר מכן, עברה המתלוננת לשבת במקום אחר באוטובוס והנאשמים זרקו עליה מגבת, צ'יפס ומסטיק, אשר דבָק בשערה.
כתב האישום ממשיך ומגולל מקרים בקיץ האחרון, בהם אנסו חלק מהנאשמים את המתלוננת, ואיימו עליה כי אם לא תעשה כמבוקשם, "יגידו עליה דברים לא טובים". לשניים מהנאשמים מיוחסת גם הפרת הוראה חוקית, לאחר שהפרו את תנאי מעצר הבית שלהם.