התפתחות דרמטית: במסמך שהגישה משטרת ישראל לבית המשפט בראשון לציון בעניין הטלת צווי איסור פרסום, נכתב כי ראש הממשלה בנימין נתניהו חשוד בשוחד, מרמה והפרת אמונים. מטעמו של ראש הממשלה נמסר: ״אנו דוחים על הסף את הטענות המופרכות שמושמעות נגד ראש הממשלה. מסע הצייד להחלפת השלטון נמצא בעיצומו, אבל הוא נידון לכישלון, מסיבה פשוטה: לא יהיה כלום כי לא היה כלום״.



ארי הרו עם נתניהו. איסור על הפרטים שהרו ימסור. צילום: מרים אלסטר, פלאש90



המשטרה החליטה היום (חמישי) להטיל צו איסור פרסום בפרשות 1000 ו-2000, תיקי ראש הממשלה. הצו יחול על כל הפרטים מעדותו של ארי הרו, ראש הסגל לשעבר בלשכת ראש הממשלה, ועל הליך גיוסו כעד מדינה. הצו ניתן היום על ידי השופטת עינת רון, נשיאת בית משפט השלום מחוז מרכז. תוקף הצו הוא עד ה-17 בספטמבר.



לפי הפרסומים השבוע, הרו נמצא במגעים מתקדמים לחתימה על הסכם עד מדינה, ולפי הדיווחים הקודמים הוא צפוי למסור פרטים בתיק 1000 - החשדות כי נתניהו קיבל מתנות מבעלי הון בתמורה להטבות, ובתיק 2000 - החשדות כי נתניהו הבטיח לסייע לנוני מוזס בתמורה לסיקור חיובי עליו ב"ידיעות אחרונות". הוא גם צפוי לתת פרטים ממוקדים בתיק 3000 - פרשת הצוללות. 



לפי דיווח בחדשות 2, ארי הרו צפוי למסור מידע ש"הפרקליטות צריכה מאוד כדי להשלים את החקירות". כזכור, צו איסור פורסם נחתם לאחרונה על דברי עד המדינה מיקי גנור, שצפוי למסור מידע יקר ערך בפרשת הצוללות כמו גם בפרשות ביטחוניות מושחתות נוספות.