במהלך הלילה (רביעי) נפטרה בבית חולים שיבא שבתל השומר אישה כבת 40, לאחר שנחנקה אמש מאוכל במסעדת "אל גאוצ'ו" ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן. על פי גורמים בשיבא, האישה הגיעה במצב קשה מאוד לבית החולים. האישה הותירה אחריה בעל וילדים. ראשית האירוע עם קבלת דיווח בשעה 22:30 במוקד 101 של מד"א במרחב דן. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לאישה טיפול רפואי ופינו אותה לבית חולים תל השומר אישה תוך כדי פעולות החייאה.



חובשת רפואת חירום כוננית במד"א, סימה טנגי שהייתה במסעדה בזמן האירוע סיפרה אמש: "ישבתי עם בעלי במסעדה כשלפתע ראיתי אישה כבת 40 משתנקת בסמוך אלי. מיד ניגשתי אליה ותוך כדי שאני מנחה את בעלי לגשת במהירות לרכב ולהביא לי את תיק הציוד הרפואי של מד"א שיש ברשותי ביצעתי פעולות ראשוניות מהירות על מנת לנסות ולחלץ את המזון שהיה בגרונה".



"תוך כדי הטיפול הרפואי היא התמוטטה ואיבדה את הכרתה", סיפרה טנגי. "יחד עם מלצרית ביצעתי בה פעולות החייאה בסיסיות ובתוך דקות בודדות צוות הניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום המשיך את הטיפול הרפואי, הפראמדיק חילץ מגרונה את המזון תוך שימוש בציוד רפואי מיוחד והיא פונתה במצב קשה מאוד לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה".