החקיין שעורר את הסערה מדבר: יוסי וידר, הקומיקאי שחיקה את אהוד ברק ו"הפיל בפח" את פרשן ערוץ 2 אמנון אברמוביץ', לאחר שסרטון ששחרר חרך היום (חמישי) את הרשת והפך בה לשיחת היום, טוען בראיון שהעניק לרדיו קול ברמה כי השיחה בוצעה כבר לפני חודשיים וחצי, אך הוא לא פרסם אותה עד היום משום ש"ריחם על אברמוביץ'". 



בין היתר אברמוביץ' אמר לו בשיחה שהוקלטה: "בוא נראה מה אפשר לעשות עם קליינט קשה כמוך". לדברי פרשן ערוץ 2, שהגיב היום לסערה, הוא ידע כי מדובר במתיחה כבר בזמן אמת. "קודם כל רקע. יוסי וידר הוא חקיין חינני, ובזמנו הוא חייג אליי כרב שהזמין אותי לסוכתו", סיפר הפרשן. "במקרה הזה הבנתי מיד שזה הוא והבחנתי במתיחה. הקטע כפי שפורסם היום הוא קטע ערוך. ידעתי שזה חיקוי ואפילו הצעתי לו להקליט שוב מההתחלה".







"החלטתי לעשות צחוק מאמנון שמשדר לשון הרע על נתניהו כל הזמן. ברור שהשיחה נערכה, היא ארכה חמש דקות וחצי, במהלכן הוא נתן שמות שונים לאהוד ברק", סיפר וידר לרדיו קול ברמה, והסביר גם מדוע החליט בכל זאת לפרסם את ההקלטה: "אתמול, כשראיתי בבית כיצד גם לאחר הנאום של נתניהו ממשיך אברמוביץ' לדבר נגד ראש הממשלה, החלטתי לפרסם את ההקלטה, להראות לו שגם הוא לא הגיבור הכי גדול. גם עכשיו כשהוא מכחיש את דבר השיחה הוא ממשיך לשקר כהרגלו". 



"אף אחד מאנשי ראש הממשלה לא דיבר איתי היום ועשיתי זאת רק כאזרח שאכפת לו ללא שום קשר", הדגיש וידר, שאף תקף את חדשות ערוץ 2 שלטענתו נתנו במה רק לאברמוביץ' ללא שטרחו לראיין אותו או לבקש ממנו תגובה. "זה בדיוק מה שהם עושים גם לנתניהו, מלכלכים בלי לתת לו להגיב", אמר החקיין.



גם אהוד ברק עצמו הגיב היום לסערה וצייץ: "לפני מספר חודשים עדכן אותי אברמוביץ' שמתחזה ניסה לדובב אותו עלי. היום ביבי מפרסם. לא פעם ראשונה שהוא בפניקה מ(ה)קלטות. פתטי. אברמוביץ' הביא לי יותר צרות מנחת לאורך השנים. עטו חדה ומעולם לא חסך ממני שבטו. ביבי גולש בפייסבוק ממנהיגות לליצנות. זכותו. מי אנו שנלין".