חוקרי המשטרה עצרו אמש את בן זוגה של הצעירה שנפטרה לאחר שהשתתפה במסיבת טבע שנערכה בסמוך לצומת גורל בדרום בסוף השבוע שעבר. בנוסף, הוארך מעצרו של ש' תושב רהט בשלושה ימים נוספים. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של שבעת המעורבים הנוספים. בתום סריקות איתרו השוטרים את רכב הטנדר בו הושארה הצעירה ללא טיפול רפואי.



עד כה נעצרו שמונה חשודים, בהם בן זוגה של הצעירה ואנשים נוספים שהיו מעורבים בארגון ובהפקת האירוע, סחר בסמים ואספקת שירותי שמירה וניקיון במסיבה. הממצאים הראשוניים של בדיקת טוקסיקולוגיה שנערכו לצעירה, לא העלו עד כה חשד להימצאות סמים מסוכנים ואלכוהול בגופה. כזכור, בסוף השבוע שעבר, צעירה שהשתתפה ב"מסיבת טבע" שנערכה ללא רישיון בסמוך לצומת גורל בנגב. היא פונתה במצב קשה מאוד לטיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע, ונפטרה.



הצעירה הנה חיילת, כאמור, ששירתה באחד מבסיסי חיל האוויר. התמוטטה במהלך המסיבה, אולם בדיקות שנערכו לאחר מותה לא העלו ממצאים לפיהם נטלה סמים או שתתה אלכוהול. למעשה, מאוחר יותר נקבע בבית החולים סורוקה בבאר שבע על ידי הרופאים שטיפלו בה מותה נגרם כתוצאה מנזק מוחי, שעיקרו בחום הכבד ששרר בחוץ, וכן בפעולות החייאה מרובות שבוצעו בה בשטח.