כביש גהה נפתח הבוקר (שלישי) לאחר שעות עבודה ארוכות, שנגרמו בשל קריסת הגשר בכביש 4 על משאית, קריסה שכתוצאה ממנה נהרג נהג המשאית. כזכור, אמש קרס גשר על משאית בכביש גהה, לאחר שעל פי המשטרה, מנוף שהיה מורכב על המשאית באופן המנוגד לחוק פגע בגשר וגרם לקריסתו. נהג המשאית, הנהג אלי חי טדרי, בן 58 מחולון נהרג כתוצאה מההתרסקות.



בתיעוד שצולם כמה דקות לפני אסון קריסת הגשר, נראה כי המשאית נסעה עם זרוע המנוף כשהיא מורמת לגובה, דבר שהביא למעשה לפגיעה בגשר בסופו של דבר.



המשאית והגשר שקרס עליה בכביש 4. צילום: אבשלום ששוני



עד הראייה אלעזר שמסי, שמתדלק באזור, סיפר כי "לפתע שמעתי בום רציני, הסתכלתי קדימה וראיתי את הגשר של הולכי הרגל קורס על גבי משאית עם מנוף שהיה עליה, שגובהו היה מעבר לגובה הגשר (5.55 מטר). רצתי מהר לכיוון המשאית וראיתי שהיא מעוכה. הגיעו לשם עשרות אנשים שעברו במקום, וחלקם הזעיקו את המשטרה. המזל הוא שבאותו רגע לא היו הולכי רגל על הגשר ולא חלפו רכבים". 



מרגע התאונה, כוחות ההצלה והחילוץ עמלו במשך יותר מארבע שעות כדי להגיע אל המשאית, אשר נמחצה מתחת לגשר, במטרה להציל את הנהג, אך כאשר הגיעו אליו, נאלצו אנשי הרפואה לקבוע את מותו בשטח. לאחר מכן, החלו כוחות החילוץ ועובדי "נתיבי ישראל" בעבודות במטרה לפנות את הכביש ולהשמישו לנסיעה, לאחר הנזק שנגרם לו כתוצאה מההתרסקות ומעבודות החילוץ, שכללו כלים כבדים אשר גרמו לכביש לנזק.

מדוברות כיבוי האש נמסר כי במהלך החילוץ פעלו במקום 13 רכבי כיבוי מבני ברק ורמת גן, ומנוף גדול הובא למקום על מנת להרים את הגשר ולאפשר את חילוץ המשאית. לוחמי האש אף קדחו חור בקורת הגדר כדי להשחיל דרכו כבלים באמצעותם המנוף הניף את הקורה וכך חולצה המשאית ולנסות ולהציל את נהגה, אך כאמור, למרות המאמצים הוא נהרג באירוע הקשה.