ויכוח קולני שהתרחש היום (חמישי) בין שני צעירים בחנות בקניון עזריאלי, גרם לבהלה ולהימלטות המונית של המבקרים בקניון. במשטרה ציינו שבמהלך הוויכוח הקולני צעקה אישה שהייתה בסמיכות "מחבל". עוברים ושבים ששמעו את הצעקה נתקפו בבהלה והחלו לנוס מהמקום. במהלך המנוסה, נוצר דוחק רב במעברים ופעוטות כבני שלוש ושנה וחצי נפגעו באורח קל.



במשטרה הבהירו כי לאחר שהשוטרים הגיעו למקום התברר שמדובר בוויכוח ולא מעבר לכך. במערכת הכריזה של קניון עזריאלי נשמעה הודעת הרגעה והפעילות שבה לסדרה, אלא שבינתיים רבים רוב המבקרים כבר נמלטו מהקניון. "הייתי בתוך חנות ומדדתי בגדים ופתאום שמעתי צעקות ואנשים החלו לברוח. אמרו שיש פיגוע. נשארתי בחנות ופחדתי לצאת החוצה. המראה היה של אנשים רבים שרצו ללא אבחנה, נדחפו ורצו רק להיחלץ מהמקום", סיפרה מירב, שנכחה במקום.



קניון עזריאלי היה מלא באותה העת באלפי מבקרים, בהם משפחות ובני נוער, שניצלו את החופשה והחום הכבד כדי להסתובב בין החנויות הממוזגות.


"על רקע המתיחות הבטחונית, גם ויכוח עלול לגרום לבהלה של פיגוע", אמר גורם במשטרה בעקבות האירוע. בעבר כבר תועדו מקרים בהם מבקרים נמלטים במהירות בעקבות שמועת שווא על מחבל. הפעם היו שני נפגעים באורח קל ולמרבה המזל, האירוע לא הסתיים עם נפגעים באורח קשה יותר, לנוכח הצפיפות הרבה בעת המנוסה מהמקום.