עדותו של המיליארדר לן בלווטניק בלונדון מחזקת את החשד לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל שוחד, כך דווח הערב (שני) בחדשות 2. בלוונטיק, כך נאמר, רכש את השליטה בערוץ 10 מארנון מילצ'ן במחיר כמעט כפול ממה שהציע עליו הפרסומאי אילן שילוח. 

על פי הדיווח, במהלך חיקור הדין שנערך לו בלונדון, אישר בלווטניק לחוקרים רכישת הערוץ נעשתה לאחר פניה של ראש הממשלה אליו ולאחר שראש הממשלה שיגר אליו את ראש לשכתו לשעבר, ארי הרו. בדרך זו, כך נטען, קיבל מילצ'ן את התמורה למתנות שנתן לראש הממשלה.

בהקשר לטענה לגבי המחיר, בערוץ 2 פרסמו לפני כשבוע וחצי את הסבריו של מילצ'ן לדברים. לדבריו, הניסיון לחבר את המתנות שנתן לכדי שוחד הוא מאולץ, והמתנות ניתנו ללא ציפייה לתרומה אלא במסגרת היחסים החבריים עם נתניהו. עוד לדבריו, המניות של ערוץ 10 נמכרו תמורת גרוש וחצי, הרבה פחות מההפסדים שלו, ויוסי מימן, הבעלים של הערוץ שהגיע אחריו, מכר באותו סכום. 

תגובת לשכת רה"מ: "נתניהו פעל במשך שנים בכל כוחו כדי לסגור את ערוץ 10"

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה לידיעה כי "מיחזור הידיעה המופרכת בעניין מילצ׳ן, ודווקא בזמן פגישת ראש הממשלה נתניהו עם הנשיא טראמפ, אינו הופך ידיעה שקרית לאמת. בניגוד לנטען, ראש הממשלה פעל במשך שנים בכל כוחו כדי לסגור את ערוץ 10, מה שהיה הופך את מניותיו של מילצ׳ן לשוות לאפס. הסיבה היחידה שערוץ 10 לא נסגר הייתה התנגדות היועמ״ש הקודם ויינשטיין וגורמי הרגולציה". 
 
עוד נאמר, כי "ראש הממשלה נתניהו לא פעל בשום שלב מתוך עניין כלשהו להיטיב עם מילצ׳ן. כל פעולותיו, לרבות שיחות עם משקיעים פוטנציאליים, נועדו להבראת שוק התקשורת ולהגדלת האיזון וגיוון הדעות בתקשורת".