יותר מדי סימני שאלה: ארי פינס, מיוצרי הסדרה הדוקומנטרית "צל של אמת", שעקבה אחר סיפור רציחתה של תאיר ראדה ז"ל, טען הבוקר (שני) בתכניתם של קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן ב' כי "א"ק הודתה בפני עורך הדין שלה שהיא סיפרה לא"ח על כך שרצחה את תאיר, ושיקרה למשטרה בנושא". הוא הוסיף כי "עורך דינה משקר בתקשורת".

"שמעתי את הראיון אתמול. אני מבין ממנו שעורך הדין מודה שהיא סיפרה לא"ח בזמנו שהיא רצחה את תאיר. זו תגלית מדהימה, כי זה משהו שלא נאמר לנו עליה. זה חשוב משום שעד כה היא הכחישה שהיא בכלל סיפרה לו על כך. זה אומר שהיא הודתה בכך שהיא אמרה זה, והמשמעות היא שהיא שיקרה בחקירה שלה במשטרה בנושא".

רומן זדורוב. ייתכן שהוא לא הרוצח? צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
רומן זדורוב. ייתכן שהוא לא הרוצח? צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


"אני רוצה להתייחס לראיון בפירוט. הוא כבר התראיין מספר פעמים ואנחנו לא הגבנו, כי לדעתנו זה ראוי שא"ק תשמיע את גרסתה בתקשורת, אך אני מרגיש לא בנוח עם ההטעיות הברורות שיש כאן, לא לומר שקרים, שאשמח למנותם. ראשית, הוא חזר 10 פעמים על כך שלפי מיטב זיכרונו השוו בין ה-DNA שלה לזה שנמצא בזירה".

לדבריו, "יש כאן שתי אפשרויות - או שהוא משקר ביודעין או שהוא לא יודע עדיין עובדות בסיסיות בתיק שלה, מה שבאמת מעלה תהיות על עבודתו. למעשה, לא נעשתה שום בדיקת DNA כזו. הדבר היחיד שנעשה, אחרי לחץ שהופעל ע"י הסנגוריה, זו בדיקה של א"ק שלא הושוותה לשום דבר. הם רק הורו לבדוק שוב את תוצאות הבדיקה מתחת לציפורניים של תאיר".

בנוסף, לטענתו, "הוא טען שלפני החקירה שלה במשטרה א"ק קרסה ואושפזה במוסד לחולי נפש, אך הוא שכח לומר שהיא ניסתה לרצוח אדם בין האשפוז לבין החקירה במשטרה, בזמן שהיא שהתה במעצר בית".