המשטרה איתרה אמש בקריית מלאכי את רכב הסקודה אשר שימש את הנאשמים בתקיפת המאבטחים בבית החולים איכילוב לפני כחודש, כך הודיעה הבוקר (רביעי) המשטרה. בבדיקה ראשונית התברר כי מדובר ברכב משוריין ובחיפוש ברכב נמצאו גם שכפ"צים. חבורת הגברים התוקפים הגיעו עם הרכב לכניסה לחדר המיון, שם תקפו את המאבטחים ואף פצעו אחד מהם באורח בינוני.


תקיפת מאבטחים באיכילוב

האירוע התרחש לפני כחודש והרקע לו היה חוסר שביעות רצון של אליה קדוש מהטיפול הרפואי שקיבלה בבית החולים. על פי כתב האישום, בשעה 1:00 בערך הגיעה קדוש, מלווה בחברה, רוסלן מיסייב, לבית החולים, לצורך קבלת טיפול רפואי. במהלך שהותה במיון החלה לגדף ולצעוק על הצוות הרפואי. אחד המאבטחים הרחיק את קדוש מדלפק המיון.



בעוד המאבטח אוחז בה, פנתה קדוש אל מיסייב ואמרה לו :"למה אתה לא מחזיר לו? אם בעלי היה פה הוא היה מפרק אותם", וכן איימה על הצוות הרפואי והמאבטחים באומרה: "חכו מה יהיה לכם כשבעלי יגיע לפה". בסמוך לשעה 3:00 הגיעו ארבעת הנאשמים הנוספים אל בית החולים. לאחר שאיתרו את המאבטח בכניסה, צעק לעברו אחד התוקפים ואף איים על המאבטח באומרו: "אני השטן שלך, חכה חכה, לא מול המצלמות, אני אתפוס אותך בחוץ". מיד לאחר מכן, נכנסו הנאשמים לחדר המיון, כשאותו מאבטח ושני מאבטחים נוספים הולכים בעקבותיהם. אז, החלו הנאשמים לתקוף את המאבטח מכל עבר, חבטו בראשו ומאחורי גבו ומשנפל אל הארץ בעטו בפניו ובחלקי גופו. 



מאבטח אחר אשר הגיע במטרה לסייע לחבריו, מצא עצמו מותקף אף הוא במכת אגרוף בפניו. לאחר מכן החלו החמישה להימלט אל רכבם, ואחד המאבטחים ניסה למנוע מאחד התוקפים להיכנס אל הרכב. אז יצאו השאר מהרכב ותקפו את המאבטח בחוזקה וללא רחם, תוך שהצמידו את גופו אל קיר סמוך וחבטו בו, שוב ושוב, בכל חלקי גופו. בשלב מסוים נמלטו החמישה מהמקום באמצעות הרכב. למחרת אחד מהם ברח מהארץ וטרם אותר עד היום.



כנגד שאר החשודים עומדים כתבי אישום והם נמצאים בהליכים שונים של מעצר.