במהלך הלילה (שישי), במסגרת פעילות יזומה בשני מועדונים, פשטו במשטרה על מועדון "בית מעריב" כשבמקום שהו מספר גדול של מבלים. בלשי תחנת לב ת"א לא נאלצו לחפש יותר מדי מפני שכמויות הסמים הגדולות היו מונחות על השולחנות בצורה גלויה לחלוטין. במסגרת הפעילות נעצרו ארבעה חשודים בחשד לעבירות של שיווק, סחר והפצה של סם.



בין העצורים בעלים ויחצ"ן של המועדון. הארבעה יובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב, אז המשטרה תבקש להאריך את מעצרם בימים נוספים. המועדון נסגר אמש ובימים הקרובים יתבצע שימוע לבעליו.

הסמים שאותרו בפשיטת המשטרה. צילום: דוברות המשטרה
הסמים שאותרו בפשיטת המשטרה. צילום: דוברות המשטרה

 

מדוברות המשטרה נמסר כי: "מטרת הפעילות הייתה איתור סמים שמופצים במועדונים ואשר השימוש בהם גלוי ומסכן. משטרת ישראל נחושה למגר את תופעת הפצת הסמים. בפרט כשמדובר בשימוש בסמים בשילוב עם אלכוהול, כששניהם ידועים כמחוללי פשיעה שלא רק גורמים נזק לבריאותם של המשתמשים, כי אם גם מהווים קטליזטור לפשיעה ולאלימות".



במשטרה הוסיפו: "במהלך הלילה, פשטו כוחות רבים של שוטרים, כלבנים ושאר כוחות מיוחדים על מספר מועדונים בת"א. במהלך פשיטה על אחד המועדונים ברח' קרליבך בת"א, איתרו השוטרים סמים מסוגים שונים ובכמויות רבות. הסמים היו גלויים לעין כל והשימוש בהם נעשה בפרהסיה ובצורה גלויה וחופשית".