אילנה ראדה מגיבה למכתב של א.ק.. אמה של תאיר ראדה ז"ל כתבה אמש פוסט בפייסבוק בתגובה דברים שכתבה לה הצעירה, שנטען כי היא הרוצחת של בתה. "זאת פעם ראשונה שאני מגיבה על התייחסות לפוסט שהעליתי. א.ק. בחרה לצאת במכתב שמוען עבורי ואני מבקשת לחזור ולהדגיש, כפי שכתבתי בפוסט אתמול, כי אינני מאשימה אותך בדבר".



"אני טוענת כי החקירה בעניינך לא מוצתה ומצטרפת לבקשתך להיחקר ולמסור DNA על מנת להסיר את העננה מעלייך. ממצאי החקירה בעניינך הם חלקיים בלבד בדומה לשאר הנחקרים בפרשה ויש בהם כדי להעיד על התנהלות חובבנית של המשטרה בכל הקשור לפענוח הרצח".



"צר לי שהאצבע המאשימה הופנתה אלייך, אך ברור לי כי לא היו אלה מילותיי שהדליקו את הבערה. בחרתי את מילותיי בקפידה על פי עובדות שהובאו בפני ואם התקשורת מנסה להסית אותך נגדי צר לי על כך". 





כאמור, הדברים של ראדה באים בעקבות מכתבה של א.ק. לאם השכולה, בו טענה כי אין לה קשר לרצח של בתה. הצעירה הוסיפה כי המידע שמצוי ברשותה של ראדה אינו שלם. "עם זאת, אני חייבת להדגיש שהיא קיבלה מידע חלקי, מקוטע ובלתי שלם. מידע שהופרך בחלקו בידי משטרת ישראל בשלב שבו נחקרתי כחשודה בשנת 2012 בעקבות עלילת השווא מפי בן הזוג שלי לשעבר", כתבה. 



א.ק. אמרה בתגובתה לראדה כי ביצעה בדיקות על מנת לזכות אותה באופן סופי מביצוע הפשע. "למרות שאינני חשודה בדבר, על אף שהשמועות בדבר הקשר שלי לרצח לכאורה הן שמועות כוזבות וחרף העובדה שהעלאת הנושא הזה מכאיבה לי מאד", הדגישה, "אני שבה ומדגישה את בקשתי ממשטרת ישראל לערוך כל השוואה שטרם בוצעה בין טביעות האצבע שלי ודגימת הדנ"א שהופקה מגופי בהסכמתי לפני 5 שנים לבין הראיות המדעיות שנותרו בזירת הפשע". 



אתמול כתבה אילנה ראדה בחשבון הפייסבוק שלה כי אין דרך לתאר את חקירת הרצח מלבד טיוח ושערורייה. "לאחרונה נחשפתי לחומרי החקירה המלאים של א.ק. וא.ח.. מה אגיד לכם? חשכו עיניי. בכל מדינה נורמלית עדות מפורטת ומנומקת כמו זאת של א"ח הייתה נבדקת ברצינות על ידי רשויות החוק כדי להגיע לחקר האמת. לא כך במדינה שלנו", תקפה ראדה. 



לדבריה, "משטרת ישראל והפרקליטות עשו כל שביכולתם כדי לסגור את החקירה הזאת כמה שיותר מהר, וגרמו לכך, שמעורבותה לכאורה של א.ק. ברצח של בתי מעולם לא נבדקה לעומק. אין לי דרך אחרת לתאר את החקירה הזאת אלא כטיוח - שערורייה ומחדל זדוני, שצריך להטריד כל אזרח במדינה הזאת, ולא רק אותי, כאמא של הקורבן, שבקרוב ימלאו 11 שנים להירצחה ועדיין לא יודעת מי בן העוולה שגדע את נשמתה הטהורה. אנא מכם – קראו, הזדעזעו ושתפו את זעקתי".